امام جمعه اشکذر تولی و تبری را دو نکته اساسی عزاداری سیدالشهدا (ع) دانست و ادامه داد: باید هیئت مذهبی سبک عزاداری هارا به گونه ایی اجرا کنند که به دین مبین اسلام نزدیک باشد.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۴۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج از اشکذر، حجت الاسلام والمسلمین ضمن عرض تسلیت به مناسبت آغاز ایام محرم الحرم به چند نکته در اجرای مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اشکذر اشاره کرد و افزود: باید اول از هر کاری در اجرای برنامه‌های عزاداری از خدای متعال در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسمات کمک خواست که قادر متعال و فقط ذات اقدس اوست.
طالبیان تولی و تبری را دو نکته اساسی عزاداری سیدالشهدا (ع) دانست و ادامه داد: باید هیئت مذهبی سبک عزاداری هارا به گونه ایی اجرا کنند که به دین مبین اسلام نزدیک باشد.
وی بصیرت افزایی را دیگر نکته مراسمات عزاداری دانست و افزود: امر به معروف و نهی از منکر دو رکن دیگر مراسم عزاداری است که باید در این باره افزود این دو واجب فراموش شددر رأس سیاست گزاری‌های حضرت حسین (ع) است به‌طوری که اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرا شود همه‌ی فریضه‌ها انجام شده که نباید از آن غافل باشیم.
امام جمعه اشکذر در آخر خطبه‌های خود به سخنان جنون آمیز ترامپ علیه ایران اشاره کرد و خاطر نشان کرد: سخنان رئیس جمهور آمریکا از خشم عمیق در دل او خبر می‌داد.
ارسال نظرات