امام جمعه بخش خضرآباد:

با تبعیت از فرهنگ عاشورا؛ ملت ایران هیچگاه در مقابل زیاده خواهی های آمریکا سر تسلیم فرود نیاورد

امام جمعه بخش خضرآباد افزود: تهدیدها ، فشارها و تحریم های استکبار جهانی علیه ایران ادامه دارد ولی در مقابل، ملت ایران نیز جانانه گوش به فرمان مقام معظم رهبری وظایف دینی و انقلابی خود را انجام داده و راه نورانی خود را ادامه می دهند.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۴۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از اشکذر، امام جمعه بخش خضرآباد در جمع نمازگزاران جمعه در روستای اتابک به آغاز محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام اشاره کرد و گفت: عاشورا و نهضت حضرت سیدالشهدا (ع) مکتبی سرشار از عزت، شرف، جهاد، شهادت و آزادی است و ملت ایران نیز با بهره گیری از این الگوی ارزشمند الهی به هیچ عنوان در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا و متحدانش سر تسلیم فرود نمی‌آورد.
حجت الاسلام غالبی با گرامیداشت سالروز هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و پایمردی رزمندگان اسلام و شهدای والا مقامی است که با نثار جان خود از میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب پاسداری کردند تا امروز کشور در آرامش و امنیت کامل قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند.
امام جمعه بخش خضرآباد افزود: تهدید‌ها، فشار‌ها و تحریم‌های استکبار جهانی علیه ایران ادامه دارد، ولی در مقابل ملت ایران نیز جانانه گوش به فرمان مقام معظم رهبری وظایف دینی و انقلابی خود را انجام داده و راه نورانی خود را ادامه می‌دهند.
ارسال نظرات