خبرهای داغ:
رییس شورای تأمین استان اصفهان:

نیروهای مسلح مایه افتخار کشور هستند

رییس شورای تأمین استان اصفهان با بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب، حرف خود را با اقتدار در جهان می‌زند،‌ گفت: پیام ما به جهانیان مقاومت در برابر متجاوزان و مستکبران است.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۱۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ رسول زرگرپور پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان اظهار کرد: دفاع مقدس انقلاب اسلامی در برابر زیاده‌خواهی مستکبران، تاریخ‌ساز و برای همه درس‌آموز بوده است.

رییس شورای تأمین استان اصفهان با بیان اینکه امت اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس یک ملت مقاوم در برابر بیگانگان شده است، گفت: در دفاع مقدس همه قومیت‌ها با هر گویشی یکپارچه در کنار یکدیگر در برابر طمع دست‌اندازی کشوری متجاوز ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح با دست‌خالی در ابتدای جنگ به مقابله با صدامیان رفتند، اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات شده است که دشمن بر این مسئله واقف است.

زرگرپور خرازی‌ها، صیادها و شیرودی‌ها را حاصل ایمان‌های محکم بیان کرد و افزود: امروز همه ملت به شجاعت نیروهای مسلحمان در سایه تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا افتخار می‌کنند.

رییس شورای تأمین استان اصفهان با تصریح اینکه این ملت پرافتخار توانسته دفاعی بیافریند که به‌حق دفاعی مقدس است، خاطرنشان کرد: امت انقلابی ایران اسلامی نشان داد که با دست‌خالی هم می‌تواند مقابل دشمن به پیروزی رسیده و امروز هم همان راه را ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب، حرف خود را با اقتدار در جهان می‌زند،‌ گفت: پیام ما به جهانیان مقاومت در برابر متجاوزان و مستکبران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار