خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اصفهان:

تمامی قوای نیروهای مسلح‌ کشور، ارتش، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخارند

امام‌جمعه اصفهان گفت: روز شهادت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام روز حزن و اندوه عظیم است
کد خبر: ۸۹۲۲۴۰۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه اصفهان با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام اظهار کرد: با آغاز ماه محرم، هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر شروع می شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان یکی از عذاب‌های الهی را عذاب خودفراموشی عنوان کرد، گفت: خداوند در آیه‌های 18 و 19 سوره مبارکه حشر فرموده‌است ای انسان‌ها تقوای الهی پیشه کنید و هرکسی مراقب باشد که چه چیزی را برای فردا خود پیش می‌فرستید… از آن‌هایی نباشید که خدا را فراموش می‌کنید و خدا کاری کند که خودتان را فراموش کنید.

وی با اظهار اینکه اعمال متقیان قبول‌شده در درگاه خدا است، خطاب به خانواده‌ها، اظهار کرد: فرزندانتان را قبل از ورود به زمان تکلیف شرعی با آداب صحیح اسلامی و ادای درست واجبات آشنا کنید.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه نماز مقبول، بازدارنده از گناهان است، گفت: اگر با کارهای خوب، کارهای بدانجام داده شود، هیچ ذخیره‌ای برای آخرت نفرستاده‌اید.

امام‌جمعه اصفهان با تأکید بر تقواپیشه کردن به همه مسلمانان، اظهار کرد: آدمی باید مراقب اعمالی که انجام می‌دهد باشد؛ همان‌گونه که حسنات گناه را از بین می‌برد، گناه نیز چنین اثری بر کارهای شایسته می‌گذارد.

وی گران‌فروشی، دروغ، بی‌انصافی، بی‌حیایی، ترویج فساد و… را به زباله توصیف کرد و گفت: مبادا خودتان را تبدیل به زباله‌دان چنین زباله‌هایی کنید.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به وفات آیت‌الله راستی کاشانی، گفت: این شخص خدمات زیادی را پس از انقلاب ارائه کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با اشاره به حمله ددمنشانه صدامیان به کشور اسلامی ایران، اظهار کرد: پس از هشت سال نظام جمهوری اسلامی بر عراق و تمامی حامیان آن‌ها پیروز شد، با همه دنیا جنگیدیم و یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم.

وی با بیان اینکه پس از جنگ تحمیلی فرزندان خوبی را تربیت‌کرده‌ایم، گفت: رشد توانمندی نظامی خوبی را پس از دفاع مقدس داشته‌ایم که لرزه بر دشمنان انداخته و آن‌ها نیز کینه نظام اسلامی ایران را به دل‌گرفته‌اند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد تأکید کرد: تمامی قوای نیروهای مسلح‌ کشور، ارتش، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخارند.

امام‌جمعه اصفهان روز شهادت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را روز حزن و اندوه عظیم بیان کرد و گفت: فردا روز ورود اهل‌بیت سلام‌الله علیها به کربلا است.

ارسال نظرات