خبرهای داغ:
سردار کریمیان در آیین افتتاح نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس؛
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین آغاز به کار نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس تبریز با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس جانانه از کشورمان پاسداری کردند، گفت: رسالت کنونی ما زینب وار انتقال پیام شهداست.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۹۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان افزود:اگر حضرت زینب(س) واقعه کربلا را بازگو نمی کرد الان از عاشورا اثری نبود بنابراین پیشکسوتان دفاع مقدس باید پیام آن دوران و شهدا را به نسل جوان و آینده بازگو و منتقل کنیم.

وی هدف از برپایی نمایشگاه‌ فرهنگی رزمی دفاع مقدس را  در این راستا عنوان و بیان کرد: هر چند این حرکت اقدامی کوچک در برابر کار عظیم آن دوران است ولی حداقل می توان گوشه هایی از آن زمان را به مردم به خصوص نسل جوان نشان دهد.

کریمیان با اشاره ه بازسازی رزمایش فرهنگی شبانه، اظهارداشت: در این رزم شبانه عملیات والفجر مقدماتی پس از نماز مغرب و عشاء هر روز برای ملموس بودن عملیات و بخش کوچکی از دوران دفاع مقدس برای بازدید کنندگان اجرا می شود.

نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس تبریز عصر روز گذشته با حضور مسئولان آذربایجان شرقی در پارک شمیم پایداری افتتاح و به مدت یک هفته برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

ارسال نظرات