تهدید کننده امنیت ملی کارگری نیست که نیم ساعت خیابان را بسته بلکه مدیران نالایق و منفعت طلبی هستند که پست های مدیریتی خود را طعمه ای چرپ انگاشته، می خورند و چپاول می کنند، سر آخر هم که کار به جای باریک میکشد هزینه جمع کرن قائله را پای نظام و سربازان انتظامی آن می نویسند.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۷۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی پیرو اتفاقات ناگواری که برای کارگران شرکت هپکو و آذراب اراک رخ داد، نامه سرگشاده ای را به دکتر حسن روحانی ارسال کرد. متن کامل این نامه به شرح زیر است:

رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای روحانی
سلام علیکم
شاید این روزها در میان هزاران دغدغه روزمره تان عکس های کارگران مظلوم و دست و پا شکسته کارخانه آذرآب اراک نیز به دستتان رسیده باشد. پدرانی زحمت کش و خجلت کشیده از زن و بچه به دلیل خالی بودن دستشان نا امید از همه وعده ها و قول ها روز سه شنبه جهت تظلم خواهی تجمعی را در یکی از شریان های اصلی عبور و مرور شهر اراک ترتیب دادند. کاری به قانونی یا غیر قانونی بودن این اقدام نداریم چه اینکه یقین داریم هیچ انسانی تا کاسه صبرش لبریز نشده باشد کتک و باتوم و گاز اشک آور را به جان خود نمی خرد.
آقای رئیس جمهور!
استان امام(ره) حال و روز خوبی ندارد. استانی که قطب چهارم صنعت کشور بود و روزی هر یک از کارخانه جاتش همچون نگینی بر تارک خاورمیانه و جهان می درخشید به آنچنان ذلتی کشیده شده است که باید تنها نشست و به حال و روز آن سخت گریست. نمی دانیم آیا آقایان میگذارند آمار اعتراضات و تجمعات تقریباً هر روزه آن به گوشتان برسد یا نه!!
اینجا اراک است صدای کارگران را از میان گاز اشک آور و باتوم و سپر و موتور و دست و پای شکسته و صورت ورم کرده می شنوید. اینها ضد انقلاب نیستند. بسیاری بسیجی برخی ایثارگر و تعدادی هم وابسته به خانواده معظم شهدا و تحقیقاً همه دلبسته به نظام و انقلاب و رهبری هستند.

آقای روحانی!!
به داد کارگران برسید! قشر مظلوم و آرامی که جانشان را به لب رسانده اند. این استان تنها استان صنعتی کشور نیست طفل یتیم مرکزی گرفتار پدر خوانده های بد سرپرستی است که دغدغه سیاست دارد نه حل مشکل معیشت!! آقایانِ مسئولین بعد از ۴ سال هنوز درگیر چیدن مهره بر صفحه سیاست استان امام اند.

 

تهدید کننده امنیت ملی کارگری نیست که نیم ساعت خیابان را بسته بلکه مدیران نالایق و منفعت طلبی هستند که پست های مدیریتی خود را طعمه ای چرپ انگاشته، می خورند و چپاول می کنند سر آخر هم که کار به جای باریک میکشد هزینه جمع کرن قائله را پای نظام و سربازان انتظامی آن می نویسند. همین جریان فاسد مدیریتی خوراک تبلیغاتی برای رسانه های ضد انقلاب فراهم کرده اند. فعالین دانشجویی با بسیاری از برادران کارگر خود صحبت کرده همه آنها دلبسته به نظام و انقلاب و حتی آماده حضور در صحنه هایی چون سوریه و عراق هستند. هیچ کدام نگاه سیاسی و خواست سیاسی ندارند و تنها دغدغه معیشت و تولید ملی دارند.

آقای روحانی!!
چاره ای بیاندیشید! مدیران دلسوز، متخصص، متعهد در کشور و استان کم نیستند. مردم استان مرکزی دیگر تحمل مشاهده تصاویر درد آورِ کتک خوردنِ فرزندانِ کارگر خود را ندارند. جریان منفعت طلب را کنار بزنید. تاثیر تخریبی برخی مدیران نالایق از ضد انقلاب و داعش برای نظام اسلامی بیشتر است، اگر داعش یک بار فردی را سر می برد این مدیران صدها خانواده را روزی هزار بار زجر کش می کنند. مدیری توانمند و انقلابی را بر صدارت استان امام (ره) بگمارید، نگذارید کار به جایی برسد که وقایع سال ۷۰ در استان امام(ره) اتفاق بیفتد. چنانچه این وضعیت در استان ادامه یابد جنبش دانشجویی بدور از هر گونه گرایش سیاسی و تنها در حمایت از برادرانِ مومن و انقلابی و دوستدار امام و رهبری خود ساکت نخواهد نشست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات