خبرهای داغ:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهیان نور به مثابه یک فناوری برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده است، گفت: امروز شاهد افزایش چشمگیر حضور زائران غیر ایرانی در راهیان نور هستیم.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۶۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

آئین تجلیل از خادمان راهیان نور استان فارس با حضور سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر برگزار شد.

سردار فضلی با بیان اینکه راهیان نور به مثابه یک فناوری برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده است، اظهار داشت: حضور شما خادمان شهدا در عرصه انتشار ارزش‌های دفاع مقدس یک توفیق است و این مسئله را همواره پیش روی خودتان داشته باشید که هر کاری انجام می‌دهید، برای خدا باشد.

وی با بیان اینکه راهیان نور حلقه ارتباط امت و ارزش‌هاست،گفت: دفاع مقدس الگویی برای همه نسل‌ها و عرصه‌ای برای تربیت جوانان است و علاوه بر اینها امروز شاهد افزایش چشمگیر حضور زائران غیر ایرانی در راهیان نور هستیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در یک سال 80 هزار نفر از استان فارس به راهیان نور اعزام شده‌اند، گفت: سال گذشته بیش از 7 میلیون نفر توفیق حضور در راهیان نور را داشته‌اند که 80 درصد آنها برای نخستین بار در کربلای ایران حضور یافته‌اند.

وی با بیان اینکه همراه شدن یک خادم‌الشهید با هر کاروان از ابتکارات استان فارس بوده است، گفت: در زمینه راهیان نور شاهد رشد بسیار خوبی در فارس بوده‌ایم و این استان با تربیت 4 هزار خادم‌الشهید در کشور زبانزد است و از ابتکارات فارس در سایر استان‌ها الگوبرداری می‌شود.

سردار فضلی با بیان اینکه راهیان نور مهمانی شهدا و حج بصیرتی است، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، شهدا و راهیان نور به هیچ گروه و صنفی وابستگی ندارند و متعلق به همه مردم از همه سلائق هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها