خبرهای داغ:
ساناز پرهیزی بانوی ورزشکار شیرازی و قهرمان نخستین دوره لیگ سراسری دوگانه (دو و دوچرخه) بانوان باشگاه‌های کشور به اردوی تیم ملی اعزام شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۶۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

ساناز پرهیزی ا اظهار داشت:  در حال حاضر در اردوی تیم ملی دوگانه کشور در حال تمرین بوده و جزء چهار نفری هستم که از استان‌های مختلف کشور به اردوی تیم ملی دعوت شده‌ام.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی دوگانه(دو و دوچرخه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، افزود: این اردو برای انتخاب سه عضو تیم ملی دوگانه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقه کاپ آسیا برگزار شده و در آن ورزشکارانی از استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و چهارمحال بختیاری نیز حضور دارند.

این ورزشکار شیرازی با بیان اینکه رشته ورزشی دوگانه شامل طی مسافت به صورت دو، دوچرخه و همچنین دو است، افزود: این رشته ورزشی یک رشته جذاب محسوب شده و باید توان و انرژی زیادی صرف آن کرد.

پرهیزی بیان کرد: درخواست ما از مسئولان ورزش استان فارس حمایت بیشتر از بانوان است و نباید اجازه دهند یک ورزشکار قبل از اعزام به اردوی تیم ملی با برخی حاشیه‌ها از جمله تامین منابع مالی و یا تجهیزات روبه‌رو باشد.

این ورزشکار شیرازی با بیان اینکه در لیگ سراسری دوگانه بانوان کشور به‌خاطر نداشتن اسپانسر مجبور شدم به‌عنوان ورزشکار یکی از استان‌های دیگر کشور به مقام قهرمانی دست یابم، افزود: پس از اینکه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس متوجه موضوع شدند من را حمایت کرده و امروز توانستم در اردوی تیم ملی دوگانه کشور به عنوان نماینده استان فارس حضور یابم.

 قهرمان نخستین دوره لیگ سراسری دوگانه (دو و دوچرخه) بانوان باشگاه‌های کشور با قدردانی از شکل‌گیری صندوق حمایت از قهرمانان ورزشی در استان فارس گفت: امیدواریم این صندوق حامی خوبی برای ورزشکاران این استان باشد، تا بیش از این ورزشکاران استان فارسی برای استان خود افتخار آفرینی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها