خبرهای داغ:

مسئولان ورزشی هیچ دخالتی در انتخابات هیئت کاراته نداشته‌اند

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه مسئولان ورزشی هیچ دخالتی در انتخابات امروز هیئت کاراته این استان نداشته‌اند گفت: آنچه اتفاق افتاد بر اساس یک عدالت ورزشی صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۵۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

حیدرعلی کامیاب امروز در پایان انتخابات هیئت کاراته استان فارس که با حضور رئیس فدارسیون کاراته برگزار شد اظهار داشت: توجه به عدالت ورزشی یک اولویت جدی و اساسی در برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان فارس است و در برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کاراته نیز این مهم مورد توجه قرار گرفت که نمونه بارز آن دعوت از پیشکسوتان این هیئت برای حضور در انتخابات رئیس هیئت کاراته بود.

کامیاب گفت: در انتخاب رئیس جدید هیئت، نیز هیچ‌گونه دخالتی صورت نگرفته و اعضای مجمع با رای اختیاری خود فرد مورد نظر را انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین قبل از رای‌گیری انتخاب رئیس هیئت کاراته استان فارس با بیان اینکه ماموریت اداره کل ورزش و جوانان ارتقاء سهم ورزش در سلامت است افزود: در این زمینه طی دو سال گذشته برنامه‌ریزی مناسبی برای ایجاد زیرساخت‌ها صورت گرفته است.

حیدرعلی کامیاب بیان کرد: در 2 سال گذشته 500 هزار متر فضای ورزشی به مساحت فضای ورزشی استان فارس اضافه شده و بیش از 140 مکان ورزشی نیز در این مدت افتتاح شده است.

کامیاب خاطرنشان کرد: در 2 سال گذشته همچنین حدود 600 میلیون تومان تجهیزات ورزشی برای هیئت‌ها خریداری شده که 150 میلیون تومان آن ورزش رزمی بوده است.

وی با اشاره به احیای پایگاه قهرمانان شیراز افزود: به دنبال راه اندازی پایگاه دوم قهرمانی در شیراز هستیم که در روزهای آینده دومین پایگاه قهرمانان نیز در ورزشگاه پارس شیراز افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد: تا پایان امسال با افتتاح پایگاه قهرمانانی در لارستان تعدادپایگاه‌های قهرمانان در استان فارس به سه پایگاه افزایش می‌یابد و به دنبال افزایش آن در شمال، غرب و شرق این استان هستیم.

کامیاب گفت: همچنین در راستای توسعه ورزش و اهمیت به ارتقاء آن در بحث آموزش دانشکده علمی کاربردی نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در مجموعه ورزشی پارس شیراز از بهمن ماه امسال آغاز به کار می‌کند.

وی به ایجاد صندوق حمایت از قهرمانان ورزشی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز درآمدهای چند مکان پردرآمد ورزشی به حساب این صندوق واریز می‌شود و از طریق آن نیز هدایا، ایاب و ذهاب و هزینه‌های ورزشی ورزشکاران نیز تامین می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به برنامه‌های این اداره کل در مورد ایجاد زیرساخت‌های ورزش‌های رزمی از جمله کاراته اشاره و خاطرنشان کرد: خانه کاراته استان فارس نیز تا چند ماه آینده در مجموعه ورزشی پارس افتتاح می‌شود و ظرفیت آن نیز بیش از دو هزار تماشاگر است.

وی گفت: استان فارس ظرفیت‌های زیادی در عرصه ورزش رزمی دارد و باید از این توانمندی‌های برای قهرمان‌پروری بیشتر استفاده شود.

به گزارش تسنیم، در انتخابات امروز هیئت کاراته استان فارس علیرضا برزگر، محمدرضا برزگر، علی حاجی‌زاده، مسعود زیگلری، محمدجواد شلتوک‌کار و خسرو فروغان کاندیدا بودند.

پس از کناره‌گیری علیرضا برزگر، محمدرضا برزگر و علی حاجی‌زاده در پایان مسعود زیگلری با 10 رای از 18 رای به عنوان رئیس منتخب هیئت کاراته استان فارس انتخاب شد. همچنین محمدجواد شلتوک‌کار هشت رای کسب کرد و خسرو فروغان نیز بدون رای ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار