فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی دشتستان در برازجان گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران دارای یک اقتدار بی نظیر در مقیاس جهانی است.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۴۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سردار علی رزمجو اظهار داشت: تقارن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با هفته دفاع مقدس و در کنار آن بازگشایی مدارس، پیام­ های متعددی را برای ما به ارمفان می­ آورد که یکی از مهم­ ترین آن­ ها این است که جوانان دیروز و امروز ما با فرهنگ برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی، در شرایط کنونی آماده دفاع از ارزش­ های انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) چند استراتژی دفاعی را برای جمهوری اسلامی ایران ترسیم نمودند که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس توانستند آن­ ها را در خاکریزهای تهاجمی به منصه ظهور بگذارند که یکی از این استراتژی­ ها ضرورت حضور تمامی اقشار مختلف مردم در صحنه­ های دفاع همراه با آمادگی رزم بود که مردم ما با آموختن اصول و متون نظامی و حضور در صحنه­ های نبرد توانستند جبهه­ های ما را مانند کربلای حسینی کنند.

فرمانده سپاه استان هوشیاری ویژه و دائم در مورد تجاوز ابرقدرت­ ها را یکی دیگر از استراتژی­ های دفاعی مورد تأکید بنیان­ گذار نظام جمهوری اسلامی عنوان و اذعان داشت: نیروهای مسلّح ما هم در دوران دفاع مقدس و هم در عمر با برکت انقلاب اسلامی توانستند در مقابل تهدیدها و توطئه­ های رنگارنگ دشمنان انقلاب اسلامی صف­ آرایی کرده و توطئه­ های آن­ ها را یکی پس از دیگری خنثی کنند.

رزمجو تأکید کرد: توجّه خاص به مقوله خودباوری در صحنه­ های نبرد از دیگر مسائل مورد تأکید رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود که امروز این خودباوری در عرصه­ های مختلف دفاعی کشور در ساخت، تولید، آموزش و بکارگیری انواع و اقسام سلاح و تجهیزات برای ارتقای توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک نمایشگاه و تجلی­ گاهی شده است که هندسه دشمن و معادلات سیاسی و نظامی دشمن را بر هم زده است تا جایی که این خودباوری تبدیل به خودکفایی شده است.

وی ضرورت عمومی ساختن فراگیری آموزش­ های نظامی را از دیگر موارد استراتژی دفاعی مورد نظر امام خمینی (ره) ذکر و خاطرنشان کرد: امروز تمامی نیروهای مسلّح ما دارای فنّ نظامی، علوم نظامی، آموزش­ های نظامی و آموزش­ های همه­ جانبه برای دفاع از ارزش­ های انقلاب اسلامی هستند.

این مقام مسئول در بخش پایانی سخنان خود گفت: امروز توانمندی­ های جمهوری اسلامی ایران، سردمداران کفر را به ستوه درآورده است تا جایی که رئیس جمهور نالایق و ناشایسته آمریکا را وارد توهین به مردم خوب و باوفای جمهوری اسلامی ایران کرده است.

سردار رزمجو خطاب به رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: لازم است آقای ترامپ بداند که اگر کوچکترین اقدامی را بر علیه انقلاب اسلامی انجام دهد با بزرگترین پاسخ ما مواجه خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اصول و مبانی مکتب عاشورای حسینی در مردم ما موج می­ زند و با سینه­ هایی مملو از تجربه و استراتژی دفاعی انقلاب اسلامی، آماده دفاع همه­ جانبه در مقابل تمام توطئه­ های شما هستند و جوانان غیرتمند این مرز و بوم نیز در آب­ های نیلگون خلیج فارس با توکّل بر خدا و با آرایش نظامی آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات