خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: راهبرد اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم فرهنگی کمرنگ کردن روحیه جهاد و فرهنگ شهادت در جامعه ایران است.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۳۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

یادواره 947 شهید فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور سردار سیدهاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی برگزار شد.

غیاثی در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره 15 هزار شهید استان فارس اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا با هدف قدردانی از کار بزرگ شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های ایشان است و حضور نسل نوجوان و جوان در این یادواره‌ها نشان می‌دهد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران زنده است.

وی خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم فرهنگی کمرنگ کردن روحیه جهاد و فرهنگ شهادت در جامعه ایران است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه شهدا بر عهد و پیمان خود با خداوند پایبند بودند، گفت: شهادت یک جریان توقف‌ناپذیر است و ملت ایران تا زمانی که دشمنی‌های استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ادامه داشته باشد بر عهد خود با شهدا برای حرکت در مسیر جهاد و شهادت در راستای دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند.

این مسئول افزود: 947 شهید از 13 هزار شهید نیروی انتظامی پرورش یافته خطه شهیدپرور فارس بوده‌اند و این نشان می‌دهد این استان دارای کارنامه‌ای درخشان و فعالیتی تاثیرگذار در زمینه تامین امنیت کشور است.

غیاثی با بیان اینکه امنیت بسیار خوب استان فارس محصول تعامل هدفمند بین نیروهای نظامی و انتظامی و مجاهدت شهدای نیروهای مسلح در این استان است گفت: نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همدلی و صمیمیت فعالیت‌ها و تلاش‌های خود را در استان فارس سازمان داده و انسجام خوبی بین این نهاد ها برقرار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها