خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر مساحت فضاهای ورزشی در این استان ۶۰۰ هزار مترمربع است گفت: این میزان به یک میلیون متر مربع افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۲۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

حیدرعلی کامیاب در حاشیه آغاز ساخت 2 زمین چمن مصنوعی در شهرهای ایج استهبان و نی‌ریز اظهار داشت: این 2 زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در مدت 6 ماه ساخته می‌شود.

کامیاب افزود: در هفته دولت امسال  10 طرح ورزشی با اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان افتتاح و یا ساخت آن آغاز می‌شود که با افتتاح این طرح‌ها مساحت فضاهای ورزشی استان افزایش می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه در دو سال گذشته بیش از 120 طرح ورزشی نیمه‌تمام در استان فارس تکمیل و به بهره‌برداری رسیده تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال آینده تمام 300 طرح نیمه‌تمام ورزشی استان فارس افتتاح شود.

وی گفت: آنچه امروز اداره کل ورزش و جوانان را با مشکلات مختلفی روبرو کرده استفاده از تاسیسات نامناسب زیربنایی در ساخت مجموعه‌های ورزشی بوده که سبب بروز مشکلاتی در زمینه‌های کمبود گاز و برق شده که این موضوع نیز با یک برنامه‌ریزی منسجم عمرانی در حال برطرف شدن است.

کامیاب به ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی در نقاط مختلف استان فارس به ویژه مناطق محروم اشاره کرد و گفت: با توجه به خشکسالی‌های پی در پی در این استان و کمبود منابع آب، ساخت زمین‌های چمن مصنوعی در برنامه قرار گرفته و این مهم بیش از پیش در راستای برنامه ششم توسعه تقویت می‌شود.

وی افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان استانی به ویژه مدیریت ارشد استان و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی شاهد ایجاد توسعه زیرساخت‌ها در بخش ورزش استان فارس و توسعه و عمران آن باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین با اشاره به هفته دولت و روز کارمند گفت: در دو سال گذشته یکی از موضوع‌های اولویت‌دار این اداره کل توجه به افزایش حقوق و مزایای کارکنان و همچنین پرداخت مطالبات آنان بوده که این مهم نیز محقق شده است.

کامیاب تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در پایان هفته دولت کارکنان نمونه اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های فارس معرفی و از آنان نیز تجلیل می‌شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در سفر خود به شهرستان استهبان در جمع جوانان عراقی که برای حفظ قرآن به روستای لای‌خرمی در دهستان خیر آمده حضور یافت و با قدردانی از فعالیت‌های موسسه  قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در عرصه‌های مختلف به ویژه حفظ قرآن، برای استفاده از توانمندی‌های این موسسه قرآنی در برگزاری برنامه قرآنی جوانان کشورهای اسلامی که قرار است پاییز امسال در شیراز برگزار شود اعلام آمادگی کرد.

همچنین وی از امکانات ورزشی روستای قرآنی محمدآباد بازدید و  برای ساخت یک زمین مینی‌فوتبال چمن مصنوعی در این روستا قول مساعد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در بازدید از آخرین وضعیت بازسازی استخر سرپوشیده نی‌ریز به عنوان تنها استخر سرپوشیده این شهر نیز گفت: تاسیسات زیربنایی این استخر مناسب نبود و با یک برنامه‌ریزی کارشناسانه نوسازی تجهیزات و همچنین زیباسازی مجموعه در حال انجام است که اوایل مهرماه امسال افتتاح و  توسط بخش خصوصی برای استفاده در اختیار شهروندان نی‌ریزی قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها