خبرهای داغ:
مسئول واحد مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس گفت: کارگاه تخصصی آموزش تاریخ شفاهی با حضور چهار استان جنوبی کشور در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۲۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

سیدمهدی پوریزدان‌پرست با بیان اینکه کارگاه تخصصی آموزش تاریخ شفاهی با حضور 4 استان جنوبی کشور  6 و 7 شهریور ماه در شیراز برگزار می‌شود، اظهار داشت: به غیر از استان فارس شرکت‌کنندگانی از استان‌های هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این کارگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه صبح روز دوشنبه 6 شهریور ماه آیین افتتاحیه این کارگاه تخصصی در حوزه هنری فارس برگزار می‌شود افزود: عصر روز سه‌شنبه 7 شهریورماه این کارگاه به پایان می‌رسد و کسانی که در آزمون‌های کلاسی این کارگاه نمره قابل قبولی دریافت کرده‌اند گواهی‌نامه حضور در این دوره را دریافت می‌کنند.

مسئول واحد مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس با بیان اینکه تاکنون 70 نفر برای شرکت در این کارگاه اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: متقاضیان می‌توانند برای حضور در این دوره تا قبل از مراسم افتتاحیه به حوزه هنری فارس مراجعه کنند یا اینکه با شماره 38337941 تماس گرفته و درخواست خود را برای حضور در این کارگاه اعلام کنند.

این مسئول با بیان اینکه هزینه حضور در این کارگاه برای هر نفر 20 هزار تومان است خاطرنشان کرد: تفاوت این کارگاه با کارگاه‌های قبلی ارایه همه آموزش‌های تاریخ شفاهی شامل سوژه‌یابی، مصاحبه، گزارش، تدوین و ویرایش، مستندنگاری و خودنوشت به صورت یکجا است.

پوریزدان‌پرست عنوان کرد: این کارگاه 2 روزه با همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برگزار می‌شود و اساتید درجه یک کشوری در آن حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها