خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: مولفه های امنیت کشور تنها بعد نظامی نیست بلکه سرمایه های انسانی درون جامعه است.
کد خبر: ۸۹۲۲۲۹۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  محمد زهرایی روز جمعه در رژه 31 شهریورماه در اسدیه مرکز شهرستان درمیان ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالحسین(ع)  گفت: محرم مکتب انسان سازی است ؛  محرم خون جاری حق علیه باطل در طول دوران هاست.

 

وی افزود: اگر روزی خون شهدای عزیز کربلا در مقابله جبهه کفر ریخته شد امروز نیز جبهه حق و باطل در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند ؛ فاصله و تفاوت خونی که در میانمار، سوریه، لبنان و عراق علیه باطل ریخته می شود با خون شهدای کربلا دیده نمی شود.

 

وی عنوان کرد: مکتب حسینی ، انسان هایی را پرورش می دهد که خود را به قربانگاه و مخلص ببرد.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: مکتب امام حسین(ع) در عصر حاضر انسان های آزاده ای همچون شهید حججی ها را پرورش می دهد که برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) سر می دهند و غرب امثال ترامپ را پرورش می دهد.

 

وی افزود: نقطه مقابل حق ، باطلی قرار دارد که امروز نماد و ظاهر آن دیوانه ای همانند ترامپ است.

 

وی به صحبت های ترامپ  رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری جواب دندان شکنی به این دیوانه دادند.

 

وی با بیان اینکه دفاع معنی تام و کمال با مقاومت دارد، گفت: دفاع یعنی با تمام وجود از امنیت ، هویت ، ناموس و منافع انسانی دفاع و مقاومت کنیم.

 

وی با بیان اینکه امروز کشورهای بیگانه ایراد می گیرند که ایران دنبال سلاح هسته ای و ساخت موشک برای ناامن کردن منطقه است، گفت: تقویت قدرت نظامی ایران اسلامی در راستای بازدارندگی دشمنان است.

 

وی عنوان کرد: مولفه های امنیت کشور تنها بعد نظامی نیست بلکه سرمایه های انسانی درون جامعه است.

 

زهرایی ادامه داد: مولفه های حکومت اسلامی بر پایه مردم استوار شده که مایه افتخار است.

 

وی صحبت های رئیس جمهور در سازمان ملل در خصوص رسوخ به قلب را تایید کرد و گفت: ما به دنبال تنش با هیچ کشوری نیستیم.

 

به گفته وی ابعاد دفاع فقط نظامی نیست بلکه فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اقتتصادی نیز هست.

 

وی وحدت شیعه و سنی را در شهرستان خاری در چشم دشمنان ذکر کرد و گفت: دشمنان با برنامه ریزی های مختلف سعی می کنند این وحدت را از بین ببرند که نیاز است با تمام اختلاف نظرها پای اصول انقلابمان ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها