امام جمعه تربت جام بیان داشت: دفاع مقدس امتداد نهضت سرخ عاشوراست که روز به روز مقتدرتر از گذشته به پیش می‌رود و استکبار جهانی هر روز رسواتر و ذلیل تر می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۲۲۷۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام طاهری امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح تربت جام با اشاره به امنیت پایدار کشور گفت: امنیتی که امروز در کشور حکمفرماست به همت و مجاهدت فرزندان ایران اسلامی، شهیدان و مدافعان حرم بدست آمده است.

  وی افزود: دفاع مقدس امتداد نهضت سرخ عاشوراست که روز به روز مقتدرتر از گذشته به پیش می رود و استکبار جهانی هر روز رسواتر و ذلیل تر می شود.

وی ادامه داد: قدر امنیت را باید بدانیم و خدا را شاکر باشیم چرا این که این امنیت درخیلی از کشورها وجود ندارد.

امام جمعه تصریح کرد: استکبار جهانی افراطیونی تربیت کرده تا با اختلاف افکنی درمیان مسلمانان عراق، سوریه،ا فغانستان و... مردم بی دفاع را زنده زنده می سوزاند که ریشه همه فتنه ها صهیونیست ها هستند که کار آن ها از یک حیوان وحشی هم بدتر است.

وی با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهمور آمریکا درسازمان ملل گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده و مقتدرانه ای به سخنان احمقانه ترامپ داد و ما از مواضع ایشان حمایت می‌کنیم.

گفتنی است: همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس، یگان های نمونه قوای نظامی، انتظامی و بسیج مردمی تربت جام با عبور از مقابل جایگاه کلام الله مجید، تمثال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرماندهی کل قوا رژه رفتند و قدرت، صلابت و توان رزمی دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها