بوشهر -امام جمعه شهرستان جم گفت: فرهنگ استقامت و ولايت مداري از دستاوردهاي بزرگ دفاع مقدس بود و بايد نسل امروز با اين فرهنگ آشنا شود.
کد خبر: ۸۹۲۲۲۵۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، حجت الاسلام محمد گنجي در مراسم رژه 31 شهريور ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: ايمان و اعتقاد راسخ رزمندگان ايران به حقانيت انقلاب اسلامي و موج عظيم مردمي كه در قالب بسيج براي دفاع از كيان نظام جمهوري اسلامي ايران طي 8 سال دائما حضور خود را در جبهه حفظ كردند، بزرگترين سرمايه انقلاب و نظام بود.

گنجي با بيان اينكه جمهوري اسلامي با وحدت و همدلي ، نيروي ايمان و اطاعت از ولي امر خود توانست در مقابل همه دنيا سربلند شود و امروز ما افتخار مي كنيم كه هر ساله با يد 31 شهريور و آغاز دفاع مقدس را گرامي بداريم.

وي تصريح كرد: در دفاع مقدس در واقع تمام دنيا بسيج شد در مقابل ملت ايران و ملت ايران با نيروي ايمان و فداكاري جوانان 8 سال جانانه در مقابل دنيا ايستاد و در حقيقت در اين جنگ نه تنها صدام شكست خورد بلكه تمام دنيا شكست خورد .

وي اظهار داشت: اگر نبود اين از خود گذشتگي ها و ايثارگري ها و صبر و شكيبايي خانواده معظم شهداو رزمندگان اين پيروزي هم نبود و ما امروزه مديون اين خانواده ها هستيم و همه اين عزت و افتخار كه نصيب ايران و مردم شده است بخاطره ايثارگري ها ي شهدا و جانبازان و رزمندگان است .

انتهاي خبر/

ارسال نظرات