ترامپ عروسکی در دست رژیم اسرائیل است

امام جمعه فارسان با اشاره به اینکه ترامپ تبدیل به عروسکی در دست رژیم اسرائیل شده است، ادامه داد: آن عناصر نفاق که می‌خواهند آرامش را از منطقه و جهان بگیرند.
کد خبر: ۸۹۲۲۲۲۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور  امروز در خطبه‌های نماز جمعه فارسان، با بیان اینکه فریاد ما در آستانه عاشورا هیهات من‌الذله است، اظهار کرد: ملت با بصیرت ایران هوشمندتر از آن است که با ترفندهای قرون وسطایی و بچه‌گانه سران فتنه‌جوی آمریکا تحت تأثیر قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه ترامپ تبدیل به عروسکی در دست رژیم اسرائیل شده است، ادامه داد: آن عناصر نفاق که می‌خواهند آرامش را از منطقه و جهان بگیرند و به‌دنبال آن هستند که ایران صحنه را خالی کند، بدانند ایران تحت تأثیر این الفاظ منافقانه و جاهلانه قرار نمی‌گیرد.

امام جمعه فارسان تصریح کرد: ایران حامی تروریست است یا غده سرطانی اسرائیل و دست‌پرورده‌های جانی و شرور آن‌ها یعنی داعش، که این روزها به لطف خدا نفسش به شماره افتاده است.

ملک‌پور ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم، عاشورا را گوهری ناب برای همه عصرها عنوان کرد و گفت: عاشورا مظهر اخلاص، ایثار و فداکاری است و در دل خود ده‌ها درس ادب و اخلاق پنهان دارد.

وی افزود: عاشورا امروز همه‌جا را فراگرفته است و نورافشانی می‌کند و امروز پرچم عاشورا و حماسه کربلا در ذهن بشریت زنده‌تر از گذشته است.

امام جمعه فارسان با بیان اینکه عاشورا جلوه‌گاه حقایق اسلام و پشتوانه انقلاب است، خاطرنشان کرد: عاشورا را باید شناخت و بزرگ داشت و نسبت به آن معرفت پیدا کرد.

ملک‌پور مهم‌ترین پیام عاشورا را اتصال و به‌هم‌پیوستگی دین و سیاست دانست و افزود: در عاشورا هم حماسه نهفته است و هم سیاست، نکند ظاهر عزاداری‌هامان عرض ادب به ساحت اباعبدلله(ع) باشد و از حماسه سیاسی عاشورا بی‌خبر باشیم؛ در تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی این نگاه غلط وجود دارد، اما مگر می‌شود عاشورا را سیاسی ندید.

وی در پایان تصریح کرد: ما امروز برای حمایت از همه مسلمانان جهان و با تأسی از عاشورا به استکبار اعلام می‌کنیم که در مسیر عاشورا باقی می‌مانیم و پرچم مقاومت عاشورا را در سراسر جهان بالا می‌بریم.

ارسال نظرات