امام جمعه آذرشهر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به جنایت های متعدد در خاورمیانه توسط امریکا در سال های اخیر گفت: با این پرونده سیاه، امریکا باید خجالت بکشد که از حقوق بشر دم بزند.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۷۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود نورپور با بیان اینکه هرجا گروهی تروریستی سر برمی آورد دست امریکا در کار است، افزود: دست امریکا به خون بیگناهان جهان آغشته شده است و نباید رئیس جمهور بی ادب امریکا دم از انسانیت و صلح بزند.

وی خطاب به دولت آمریکا اظهارداشت: آمریکا بداند وقتی «هیهات من الذله» شعار یک ملت شد آن ملت نه عقب می نشیند و نه تسلیم می شود.

حجت الاسلام نورپور با بیان اینکه سخنان سخیف ترامپ چهره بدون نقاب امریکا را به جهانیان نشان داد، خاطرنشان کرد: سخنان ترامپ همان ماهیت حقیقی امریکا را که امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب بارها گوشزد کرده اند، به همه نشان داد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت دوران دفاع مقدس در عزت بخشی به کشور بیان کرد: دوران دفاع مقدس به ما عزت، کرامت و شرافت را به ارمغان آورد چراکه رمز پیروزی آن دوران ولایت پذیری و وحدت کلمه بود و امروز نیز اگر بخواهیم شگست ناپذیر باشیم باید طبق همان نسخه پیش برویم.

ارسال نظرات