امام جمعه موقت چابهار در مراسم شیرخوارگان حسینی:

شیعه و سنی مدیون امام حسین (ع) هستند/ شور حسيني بايد همراه با شعور باشد

امام جمعه موقت چابهار گفت: امروز جهان اسلام اعم از شیعه و سنی باید مدیون قیام امام حسین باشند
کد خبر: ۸۹۲۲۱۷۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، حجت السلام والمسلمین مهدی کریمی در مراسم شیرخوارگان حسینی در مسجد امام علی (ع) چابهار اظهار کرد: دستور ائمه دین، پیغمبر و قرآن است که برای اباعبدالله گریه کنیم همچنین این امام معصوم به گریه ما احتیاج ندارد و باعث رشد و شکوفایی ما می‌شود.

وی افزود: امروز مکتب اباعبدالله باعث دیوانه شدن دشمنانی همچون آمریکا شده است و این مکتب است که می‌گوید سر و جان می‌دهم، ولی دین و شعائرم را نمی‌فروشم.

وی ادامه داد: این مجلس برای اباعبدالله یادی از گرامیداشت مجلس ایشان است و شرکت در این مجالس و محافل باعث بلا‌های شهری و خانوادگی می‌شود.

امام جمعه موقت چابهار بیان کرد: خداوند اشک برای مظلومیت سیدالشهداء را بسیار دوست دارد و نجات و سعادت خودمان در این اشک است و اگر کسی اشک ندارد از خدا بخواهد تا معرفتش بالا رود.

وی بیان کرد: باید از خداوند بخواهید تا لیاقت اشک بر امام حسین (ع) را به ما بدهد تا جزو مقربان درگاه ایشان در محضر باری تعالی شویم.

حجت الاسلم کریمی گفت: مجلس امام حسین (ع) هم مجلس شور است و هم مجلس شعور تا رشد کنیم و با شور عرفان ایشان را درک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام مانند آمریکا با مکتب حسینی ما خود را شکست خورده می‌بیند و رئیس جمهورش دیوانه شده است به طوریکه هر ترفندی که در خاورمیانه می‌زنند را توسط ما از دست خورده می‌بینند.

پایان این مراسم با روضه خوانی بر امام حسین (ع) و طفل ۶ ماهه اش به پایان رسید
ارسال نظرات