امام جمعه موقت گچساران گفت:محسن حججی ها با افتخار پا به عرصه مجاهدت می گذارند و در مقابل داعشی ها و دشمنان صهیونیستی می ایستند و عملا اعلام می کنند که ما مدافع حقوق مظلوم هستیم.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۵۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
حجت الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به آغاز ماه محرم گفت:محرم ماه عزای سید الشهداء(ع) و شهدای کربلا است که ماه محرم را به محضر امام زمان (عج)،مقام معظم رهبری و همه مسلمانان و شیعیان جهان تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.

وی درادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت:از جهتی باید به رزمندگان ، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس تبریک گفت که افتخار آفریدند و بعد از گذشت سال ها ملت بزرگ ایران هرچه پیش می روند و هرچه در مسائل مختلف پیشرفت می کنند خود را مدیون خون شهیدان و مجاهدات آنها در راه خدا می دانند .

امام جمعه موقت گچساران اظهارکرد:چند روز گذشته اجلاس سران کشورهای مختلف در سازمان ملل را داشتیم که سران خیلی از کشورها سخنرانی داشتند و رئیس جمهور ما هم در این محفل شرکت داشتند و عکس العمل های فراوانی درباره سخنرانی رئیس جمهور امریکا داشتند ومواضع مختلفی گرفته شد.

صفایی گفت:ترامپ سخنانی را برزبان جاری کرد ،مسائلی را گفت و تهمت هایی به ملت بزرگ ایران زد که بحمدالله در داخل کشور از مقام معظم رهبری که در راس نظام است تا دیگر مسئولان و اقشار مختلف مردم عکس العمل نشان دادند و نفرتشان را یکبار دیگر به آمریکا نشان دادند.

وی افزود:مقام معظم رهبری در دیداری که اعضای مجلس خبرگان با ایشان داشتند مطالب بسیار فراوانی را بیان داشتند که ازجمله فرمودند:"نخبگان امریکا از داشتن چنین رئیس جمهوری احساس شرم کنند که احساس شرم می کنند.

امام جمعه موقت گچساران گفت:مقام معظم رهبری در این دیدار افزودند:"برخی در تحلیل های خود اشتباه نکند زیرا مواضع امریکا بدلیل قدرت و توانایی در مقابل ایران نیست بلکه کاملا به دلیل ضعف و شکست آنهاست باید این حضور موفقیت آمیز را با عقل و تدبیرو فکر درست و همچنین با اشتباه نکردن در نحوه مراودات ،تصمیم گیری ها و موضع گیری های درست حفظ کرد".

صفایی اظهارکرد:رهبری فرمودند:عزت کنونی بواسطه مجاهدات مردم و جوانان و ریخته شدن خون شهداء بدست آمده است و شهید عزیز محسن حججی یک نمونه بود و ما این نمونه ها را در میان جوانان زیاد داریم و خداوند متعال این نمونه را در مقابل دیگان برجسته کردتا همه تصمیم این حقیقت شریف شوند که انگیزه انقلابی در میان جوانان به فضل الهی روزبه روز در حال افزایش است.

وی افزود:بعد از سخنرانی رئیس جمهور آمریکا مقام معظم رهبری در این دیدار عزت جمهوری اسلامی ایران را به رخ دولت های مستکبر می کشانند و می فرمایند:" ما هر چه داریم به برکت محسن حججی ها و رزمندگانی از این قبل است" .

صفایی اظهارکرد:آنهایی که از حریم امامت و ولایت دفاع می کنند و جانانه و عاشقانه در سوریه و عراق از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) و مردم مظلوم سوریه و در عراق از حرم عسکریین و از مردم مظلوم و ستمدیده عراق جانانه دفاع می کند که افتخار می کنیم که درمیان چنین جمعیتی قرار داریم.

امام جمعه موقت گچساران گفت:محسن حججی ها با افتخار پا به عرصه مجاهدت می گذارند و در مقابل داعشی ها و دشمنان صهیونیستی می ایستند و عملا اعلام می کنند که ما مدافع حقوق مظلوم هستیم ،این مظلوم می خواهد در سوریه باشد در عراق باشد و یا در یمن و یا در میانمار و هر جایی در این عالم ولو مسلمان هم نباشد اگر مظلومی تحت ظلم و ستم قرار گرفت فریاد این ملت بخاطر دفاع از حق مظلوم بلند است.

وی درادامه با اشاره به حوادث میانمار گفت:الان مردم مظلوم و مسلمان میانمار را قتل و عام می کنند و سازمان های بین الملل و آنهایی که خود را مدافع حقوق بشر می دانند، ساکتند واما فریاد ملت ایران بلند است و امروز این مردم بخاطر اینکه آزادی خواه هستند و در مکتب امام حسین علیه السلام بزرگ شده اند، فریادشان بر سر استکبار و آمریکا بلند خواهد بود.

صفایی تصریح کرد:مقام معظم رهبری در این جلسه ای که با نمایندگان خبرگان داشتند فرمودند:" آحاد مردم و مسئولان کشور بدانند حل مشکلات اهم از اقتصادی و فرهنگی تنها به دست خود مردم و اتکاء به توان و ظرفیت های داخلی امکان پذیر است و نه به اتکا به بیگانه و این موضوع باید آنقدر در جامع تکرار شود تا به صورت یک گفتمان رایج و قطعی در بیاید.

صفایی گفت:تنها راه مقابله با این مشکلات اقتصادی و فرهنگی اتکاء به مردم است و باید چشم امید از بیگانه برداشت و دلخوش به برجام نکنیم برجامی که هر روز آمریکا و دیگر قدرت ها بهانه می گیرند و هر روز تحریم های جدیدی وضع می کنند.

وی افزود:ایرانی که این همه به برجام پایبند بود آمریکا ایران را متهم می کندو مقام معظم رهبری بارها فرمودند که آمریکا دشمن است و از دست از دشمنی برنداشته است و برجام معلوم نیست خوش فرجام باشد و در هر صورت عبرت بگیریم از گذشته که این امریکا جای هیچ اعتمادی ندارد.
ارسال نظرات