استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم رژه خاش:

دشمنان از اقتدار ایران اسلامی هراس دارند/ رمز پیروزی دفاع مقدس، ایستادگی و پایداری بود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان از اقتدار ایران اسلامی هراس دارند و اقتدار نظامی ایران آمریکا را وحشت‌زده کرده است
کد خبر: ۸۹۲۲۱۵۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در مراسم سان و رژه نیرو‌های مسلح مستقر در شهرستان خاش، اظهار کرد: با اشاره به تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رژیم صدام با همکاری سایر کشور‌های منطقه ۳۱ شهریور ۵۹ به میهن اسلامی ایران و نظام ما حمله کرد، اما با رشادت و جانشفانی‌های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی توانستیم در این نبرد حق علیه باطل پیروز و سربلند شویم.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف صدام ساقط کردن نظام بود و دشمنان می‌خواستند در مدت یک هفته ایران اسلامی را اشغال کنند، ولی با فداکاری و ایثار ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی این دشمنان به اهداف شوم و پلیدشان نرسیدند.
هاشمی تصریح کرد: هم اکنون تمام دنیا از اقتدار و صلابت ایران اسلامی احساس ترس و هراس دارند وجلوی این کشور زانو می‌زنند.
* نسل انقلاب فضای عطرآگین شهادت را بشارت می‌دهن
امام جمعه شهرستان خاش نیز در ادامه بیان کرد: نسل انقلاب فضای عطرآگین شهادت را بشارت می‌دهند و امروز جوانان بسیجی و پاسداران انقلاب با همه توان جهت صیانت و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس در صحنه حضور دارند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال نتایج و دستاورد‌های جنگ به نسل جدید است، گفت: هفته دفاع مقدس از جمله روز‌هایی است که انسان‌ها توانستند وظیفه خود را در قبال پروردگار انجام دهند روز‌های خداست و این روز‌ها باید گرامی داشته شود و هر روز باید به یاد شهدا باشیم که اکنون نیز در مقابل آمریکا و تروریست از میهن اسلامی دفاع می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب ایران و هشت سال دفاع قهرمانانه ملت با اقتدار این سرزمین حرکتی بود که بنابر اراده الهی، در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ شهادت رقم خورد.
* رزمندگان ما از عاشورا درس گرفتند
فرمانده سپاه خاش نیز در ادامه این مراسم، اظهار کرد: از ویژگی جنگ هشت ساله دفاع مقدس این بود که رزمندگان ما درس از عاشورا گرفتند و محرم خون‌جاری عاشورا است که در رگ‌های ما جاری است چرا که این ماه آمیختگی با حسین (ع) است و رزمندگان ما درس از امام حسین (ع) آموختند.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند:"جنگ هنوز ادامه دارد"، تصریح کرد: امروز باید بدانیم جنگ ما پایان ناپذیر است، جوانی که می‌تواند شهید حججی شود، در قتلگاه فضای مجازی کشته می‌شود، وظیفه ما امروز سنگین‌تر است و به برکت خون شهیدان، کشورمان به عنوان ام‌القرای جهان اسلام شناخته شده است.
وی بیان کرد: امام راحل پیرو حقیقی اسلام بود و خدا را شاکر هستیم در عصری نفس می‌کشیم که عطر امام خمینی (ره) در همه‌جا طنین‌انداز شده است.
ارسال نظرات