فرمانده سپاه قدس گیلان:

جونان گیلانی با اهدای 8000شهید دنیا را به خیره در آوردند

عبدالله پور بابیان اینکه گیلان با تقدیم ۸ هزار شهید در دفاع مقدس از برخی استان‌های درگیر در جنگ هم پیشی گرفته است گفت: این نشان صلابت شما مردم گیلان است لذا باید به جوانان خود ببالید چراکه دنیا را به خیره درآورده‌اند.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۵۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی یادآور سند مظلومیت امام حسین علیه‌السلام در واقعه کربلا است.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس،  ماه محرم و تقارن آن با آغاز سال تحصیلی افزود: دفاع مقدس گنجی پنهان است که باید معارف آن را به دست آورده و از آن بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه شاهد پیروزی‌های مختلف در جبهه‌های مقاومت هستیم بیان کرد: این پیروزی‌ها حاصل استفاده از تجارب دفاع مقدس است که تاریخ آن را گواهی خواهد کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور سردار سلیمانی در لنگرود تصریح کرد: می‌توان از سخن سردار که گفت عمر داعش تمام خواهد شد نتیجه گرفت این قاطعیت در کلام حاصل تجارب دفاع مقدس است.

عبدالله پور بابیان اینکه گیلان با تقدیم ۸ هزار شهید در دفاع مقدس از برخی استان‌های درگیر در جنگ هم پیشی گرفته است گفت: این نشان صلابت  شما مردم گیلان است لذا باید به جوانان خود ببالید چراکه دنیا را به خیره درآورده‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به کمک‌های مردمی در دفاع مقدس در زمان آیت‌الله احسان‌بخش گفت: تاریخ نقش پررنگ گیلانی‌ها در کمک به جبهه‌ها با حضور آیت‌الله احسان‌بخش را  مایه مباهات داست که  تاریخ آن را گواهی خواهد داد.

  وی بابیان اینکه تمام سخنان امام خمینی رحمت‌الله محقق شده است گفت: امروز کاخ صدام به  محل استقرار ما  بدیل شده است؛ همان صدامی که در همه هشت سال جنگ با ایران لباس رزم پوشید زیرا ایرانی‌ها را مردانی باصلابت خطاب می‌کرد که در مقابل همه دنیا ایستادگی کردند

مقام عالی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه شجاعت مردم ایران دشمنان را به تعجب وا‌داشته است تصریح کرد: امام خمینی رحمة الله تأکید کرده است که دفاع مقدس در فلسطین را به دنبال خواهد داشت.

 عبدالله پور دلیل سخنان سبک و بی‌محتوای ترامپ در سازمان ملل متحد را پیروزی‌های ایران در عراق و سوریه عنوان کرد و افزود: ایران توانسته هر تصمیمی  که آمریکا در خاورمیانه گرفته است  را بر باد دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید  بر اینکه  راه قدس از کربلا می‌گذرد خاطرنشان  کرد: امروز از کربلا گذشتیم لذا  ما در آستانه فتح فلسطین قرار داریم.

عبدالله پور گفت: رئیس‌جمهور آمریکا که  این اهانت را به مردم ایران کرده است جرئت حضور در منطقه را ندارد زیرا امروز جبهه مقاومت در دست جوانان ایرانی قرار دارد.

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در مورد اسرائیل که فرمودند «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» گفت: اسرائیل در حال فروپاشی است و قطعاً ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه  حاصل این  موفقیت‌ها تجارب دفاع مقدس است گفت: استقامت و پایداری برقرار  خواهد ماند زیرا شما بهترین مردمی هستید که تاریخ دنیا به چشم خود دیده است.

ارسال نظرات