خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در خطبه های نمازجمعه:

راه امام حسین (ع) راه پیروزی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب گفت: راه امام حسین علیه السلام که راه ظلم ستیزی و تسلیم نشدن دربرابر زور است راه پیروزی و غلبه بر دشمنان اسلام و انقلاب می باشد.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۳۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های این  هفته  نماز جمعه  شهرستان  اظهار داشت:  جنگ  تحمیلی  به  این خاطر اتفاق  افتاد که دشمن  احساس  میکرد ما ضعیف هستیم  و توان مقابله در برابر آنها را نداریم.

 

وی با بیان اینکه دشمن چند هدف را درجنگ  تحمیلی دنبال  می کرد افزود: اعمال  حاکمیت  بر اروند رود مقابله با صدور انقلاب  تجزیه  و تصرف  قلمرو ارضی  ایران و رهبری جهان عرب از مهمترین اهداف  رژیم  بعث عراق  در حمله به  ایران  بود.

 

خطیب جمعه شهرستان تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم را بسیار مهم  بر شمرد و اظهار داشت: از این فرصت  مهم  باید جهت  تبیین فرهنگ ایثار و شهادت  و فرهنگ عاشورا برای نسلهای پس ازانقلاب  به  خوبی استفاده کرد.

 

فاطمی نسب اذعان کرد: آنچه درجنگ تحمیلی باعث غلبه حق بر جبهه کفر و باطل  شد وجود روحیه مقاومت ایثار  وشهادت در رزمندگان سپاه  اسلام  بودکه  این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا می باشد.

 

وی خطرنشان کرد: ما درس ظلم  ستیزی و زیر بار زور نرفتن را از امام حسین (ع) یاد گرفته ایم  و تازمانیکه این فرهنگ درکشور ما وجود دارد قطعا هیچ  دشمنی نمی تواند به ما چشم طمع داشته باشد.

 

وی هفته دفاع مقدس را دارای درس بزرگی  برای دشمنان  انقلاب دانست  و اضافه  کرد:  دشمنان اسلام  و انقلاب  درس گرفتند که تا زمانیکه ما راه  امام  حسین (ع) را ادامه داده و با روحیه  ایثار و مقاومت  و شهادت گوش به  فرمان  امرولایت هستیم  نمی توانند در برابر ما  به  پیروزی برسند.

 

فاطمی نسب در ادامه به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: سخنان ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل دوبخش داشت؛ که دربخش اول ازاولویت آمریکا احترام به تمامیت ارضی کشورها و از تحمیل نکردن اراده  و روش آمریکایی بردیگران سخن گفت.

 

امام جمعه شهرستان ادامه داد:  بخش دوم سخنان رئیس جمهورآمریکا به مواضع مغرضانه علیه جمهوری اسلامی ایران وکره شمالی اختصاص داشت و کره شمالی را تهدید به نابودی وما را تهدید به تحریم می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: آمریکائیها بدانند که ما درشرایط  تحریم توانستیم به غنی سازی ۲۰ درصدبرسیم ما توانستیم به شکوفایی علمی رسیده ودراوج تحریمهای  ظالمانه  کشور رابسازیم.

 

فاطمی نسب تصریح کرد:  امروز با وجود اینکه  آژانس  بین المللی  اتمی در ۸ نوبت پایبندی ایران رابه مفاد برجام هسته ای تایید کرده است اما آمریکائیها با بهانه های واهی به دنبال خروج ازتوافق هسته ای ویا گرفتن امتیازات بیشترازکشورهستند.

 

ارسال نظرات