فرمانده سپاه خاش:

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت جهت معرفی دستاوردهای دوران جنگ تحمیلی به نسل جدید است/ عظمت ایران اسلامی روزبه‌روز در جهان بیشتر می‌شود

فرمانده سپاه خاش گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای دوران جنگ تحمیلی به نسل جدید است و پیشرفت و موفقیت‌های ایران اسلامی دلیل عصبانیت آمریکایی‌هاست
کد خبر: ۸۹۲۲۱۳۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار حسن فضلی در بین الصلاتین نماز جمعه اهل سنت مسجد توحیدیه شهرستان خاش، اظهار کرد: صدام تلاش داشت که انقلاب اسلامی را با کمک استکبار از بین بردارد، هدف آن‌ها اسلام بود، با تلاش و حضور مشارکت ایثارگران انقلاب اسلامی ماندنی شد و ایران اسلام به قدرت بلامنازع منطقه‌ای تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح بزرگترین سرمایه نقد کشور هستند، تصریح کرد: ارتش سپاه، بسیج و نیروی انتظامی مطیع محض فرمانده کل قوا هستند، عزت و سربلندی آروز ملت بزرگ ایران اسلامی است.
سرهنگ پاسدار فضلی گفت: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی که می‌توان آن را بزرگترین شکست قرن برای آمریکا و متحدانش در نظر گرفت سال‌هاست از ابزار‌ها و تهدید‌های مختلفی استفاده می‌کند تا ملت ایران را تحت فشار سلطه خود قرار دهد.
وی تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی پای آرمان‌ها، چشم طمع رژیم آمریکا را کور کرده است، با توافق برجام نه تنها آمریکایی‌ها از رفتار‌های خود دست برنداشتند، بلکه هر روز با نقص مکرر برجام بی تعهدی خود را برای جهانیان ثابت کردند، بنابراین باید دولت در مقابل نقص آشکار برجام انقلابی عمل کنند.
فرمانده سپاه خاش اذعان کرد: واقعاً به حال دنیا باید تأسف خورد که کسانی بر آمریکا حکومت می‌کنند که کم‌ترین عرفیات جامعه انسانی را نیز رعایت نمی‌کنند.
سرهنگ پاسدار فضلی اظهار کرد: امروز اقتدار نظام اسلامی به زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در دنیا سبب عصبانیت نظام سلطه شده است و ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا باید از این غصه بمیرد و نابود شود.
به گزارش بسیج، همچنین حجت الاسلام عبدالوحد سپاهی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خاش و سرهنگ دوم پاسدار احمد مهرابیان به ترتیب در نماز‌های تشیع و تسنن مسجد جامعه و حنفاء این شهرستان در خصوص هفته دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداختند.
ارسال نظرات