نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپگفت: سخنان ترامپ نشان‌دهنده درماندگی استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۲۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان مرکزی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اراک برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به سخنان اخیر ترامپ اشاره کرد و گفت: آنچه قلب ملت ما را جریحه‌دار کرده و از سوی دیگر ملت را به وعده‌های الهی هم امیدوار کرده است سخنان سخیفی ترامپ در سازمانئ ملل بود که مورد تائید رژیم غاصب صهیونیسم هم قرار گرفت.

وی افزود: سازمان ملل جایی برای صلح و رعایت حقوق است، سازمانی که جای دفاع از ملت‌های ستم دیده و پایگاه ملت‌ها است و امریکایی‌ها هم متعهد شدند که در حقوق ملت‌ها را رعایت کنند در حالیکه شاهدیم آمریکایی‌ها در این سازمان که باید پایگاه عظمت ملت‌ها باشد به ملت‌ها از جمله ایران توهین می کنند و از برجام سخن می‌گویند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: این سخنان و افکار صهیونیستی، اشعارگرانه، قرون وسطیِ سخیف را مطرح می کنند و خوشبختانه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، روسای قوا و امامان جمعه، فرماندهان سپاه و علما و سیاسیون پاسخ این سخنان را داده و خواهند داد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه سخنان سخیف ترامپ عمق کینه دشمن را نشان می دهدف گفت: این سخنان نشان می‌دهد که دشمن چه توطئه‌های شومی در سر می‌پروراند و امروز چه مقاصدی را دنبال می‌کند. این قبیل توطئه‌ها هم ماهیت پلید و چهره جنایتکارانه آمریکا را برای ملت‌ها روشن کرد.

وی افزود: ما از این تحریم ‌ا در می‌یابیم که نباید به امید آمریکا باشیم، آنان دردی از ما دوا نمی‌کنند. در قضیه برجام هم یک قدم جلو نگذاشتند، و حتی فروش هواپیمای روی کاغذ را هم به بازی گرفتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اگر موضوع تجزیه کردستان عراق را مطرح می کنند عینا همان توطئه‌ای است که اسرائیلی‌ها رقم زدند و طی این سال‌ها جنایت مختلفی را در مناطق عراق انجام داده‌اند و جنایاتشان هم در بحرین برای این است که جای پای خود را باز کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: جنایت‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی و سردمداران آنان ادامه دارد و ما باید دشمن را بهتر بشناسیم. این جنایات ماهیت پلید استکبار جهانی را به جهان نشان می‌دهد و سخنان سخیف و حرف‌های غیرمعقول و دروغ پردازی سردمداران آمریکا هر روز این جنایت پیشگی را نشان می‌دهد.

وی افزود: در جبهه داخلی ما باید روز به روز بر قدرت خود در عرصه‌های مختلف نظامی، علمی، فناوری، انسجام ملی و وحدت ملی و قدرت کار و تلاش و فداکاری در راه عزت و عظمت و سربلندی بیافزائیم و بدانیم که هیچ ملتی بدون کار و مجاهدت قله‌های بلند را فتح نکرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: این انتظار که اروپا و آمریکا مشکلات اقتصادی ما را رفع کنند، انتظاری غلط است و باید تلاش کنیم که در تمامی عرصه‌ها به مانند عرصه دفاعی و نظامی به اقتدار دست پیدا کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: در بخش صنعت هم باید روی پای خود بایستیم. جوانان غیرتمند ما، مدیران دلسوز ما نه نه غارتگر ما باید پای آرمان‌ها بایستند و در همه بخش‌ها و حوزه‌ها تنها بر توان داخل تکیه کنند.

وی با تاکید بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: خطی را که مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها برای ما ترسیم کرده‌اند باید پیروی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات