فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده:

ضرورت ترویج فرهنگ عاشورایی در میان جوانان امروز و نسل آینده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با اشاره به تقارن ایام هفته دفاع مقدس با ماه محرم گفت: ترویج فرهنگ انقلابی و عاشورایی در میان نسل جوان ضروری است.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۱۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
علی محمدی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح و بسیجیان شهرستان لنده با اشاره به ابعاد هفته دفاع مقدس یادآور شد: دفاع مقدس با تفکر و فرهنگ عاشورایی و انقلابی ملت ایران به دست آمده که حفاظت و حراست از آن یک وظیفه همگانی است.

وی افزود: امروز جهانیان به اقتدار و عظمت ملت ایران در سطوح مختلف پی برده‌اند و از این همه پیشرفت و تعالی نگرانند؛ چرا که می‌دانند تسلط بر ایران و ایرانی دیگر خیالی خام بیشتر نبوده و هیچگاه برای آن‌ها دست یافتنی نخواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: ملت هوشیار و همیشه بیدار ایران اسلامی با اقتدار در مقابل هجمه ۲‌های مختلف دشمنان ایستادگی خواهد و اجازه نمی‌دهند به اعتقادات و آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب و اسلام خدشه‌ای وارد شود.

محمدی در ادامه به تقارت هفته دفاع مقدس و محرم اشاره و یادآور شد: دفاع مقدس برگرفته از تفکر عاشورایی و انقلابی حضرت امام خمینی (ره) و مجاهدان و صف شکنانی بود که با دست خالی به مقابله با دنیا پرداختند تا امروز نام و نشان ایرانی بر تارک جهان خودنمایی کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر همین تفکر عاشورایی و انقلابی نبود امروز دیگر نام و نشانی از ایران و ایرانی باقی نمانده بوده؛ ما باید با استعانت از درگاه خداوند منان و با روحیه ایثار و گذشت و ایستادگی و مقاومت به مقابله با تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان برویم و با یک یا حسین (ع) دیگر نشان دهیم که تحریم و تهدید بر ملت عاشورایی و انقلابی ایران اثر نخواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در ادامه با تبریک آغاز سال تحصیلی به فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان لنده گفت: ترویج فرهنگ انقلابی و عاشورایی در میان نسل جوان ضروری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار