سخنران مراسم 31 شهریور شهرستان لنده ادامه داد: امثال شهید حججی در کشور ما بسیار است، اما نیاز است در این راستا بیش از گذشته تلاش نماییم.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۱۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در مراسم رژه نیرو‌های مسلح و بسیجیان شهرستان لنده اظهار داشت: این مراسم با شکوه تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های انقلاب و اعلام آمادگی برای دفاع همه‌جانبه از اصول، آرمان‌ها و اعتقادات است.

وی افزود: به محض پیروزی انقلاب دشمنان نظام درصدد سرنگونی انقلاب و نظام و حرکت انقلاب و مردمی ایران برآمدند، ولی هوشیاری و آمادگی و بصیرت این ملت توطئه دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه لنده تصریح کرد: با بصیرت دینی و سیاسی، روحیه ایمان و تعهد و پیروی از مولای خود حسین (ع) توانستیم اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در برابر ابرقدرت‌های جهان و با دفاعی مقدس به نمایش بگذاریم که امروز در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

محمود‌ی اصل یادآور شد: بنا به فرمود: ه امام خمینی (ره) جنگ یک نعمت برای ملت ما بوده اگر با نگرش صحیح و درست به آن نگاه شود و بتوانیم از گنج‌ها و درس‌های به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نسل امروز ما ادامه همان نسل انقلابی و عاشورایی دفاع مقدسی ماست که اگر درست تربیت شوند برای دفاع از آرمان‌ها و اعتقاداتشان حاضرند از هستی خود بگذرند.

سخنران مراسم ۳۱ شهریور شهرستان لنده ادامه داد: امثال شهید حججی در کشور ما بسیار است، اما نیاز است در این راستا بیش از گذشته تلاش نماییم.

محمودی‌اصل گفت: آنچه که امروز ملت ایران دارد همه به پاس مقاومت، صبر، تحمل و ایستادگی در برابر سختی‌ها بوده که باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه گسترش داده شود.

وی افزود: ناتوی فرهنگ دشمنان برای از بین بردن فرهنگ و روحیه انقلابی و عاشورایی و انفعال نظام و به زانو درآمدن ملت در برابر آن‌ها بوده که باید هوشیاری و بصیرت در این حوزه افزایش داده شود.

امام جمعه لنده به بهانه‌های آمریکا برای بازدید از مراکز نظامی ایران اشاره و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی از اقتدار و عظمت ملت ایران عصبانی هستند و به همین منظور انواع تهمت‌ها را علیه ملت ایران روا داشته اند.

محمودی‌اصل با اشاره به اینکه آمریکا و ایادی استکباری پاسخ یاوه‌گویی خود در برابر ملت ایران را محکم و استوار خواهند گرفت تأکید داشت: شعار هیهات من الذله برای همیشه در این کشور پاینده است و زیر سایه نایب الحجه راه شهیدان را ادامه خواهیم داد.
ارسال نظرات