رئیس جمهور آمریکا از ایده هایی حمایت کرد که قانون جنگل و قرون وسطی را در ذهن انسان تداعی می کند و ایشان با این صحبت ها مردم آمریکا را سرافکنده کرد.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۰۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
امام جمعه شهر چرام در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشتایده‌های قرون وسطایی و جنگلی ترامپ موجب خجالت مردم آمریکا آغاز هفته دفاع مقدس و تسلیت بمناسبت آغاز ماه محرم گفت: در زمان سید الشهدا و حاکمیت خلیفه فاسق، دین خدا را تحریف لفظی و هم تحریف معنوی کرده بودند.
حجت الاسلام افشار افزود: تحریف در دین به اندازه‌ای بود که مفسران قرآنی که از زمان معاویه اجیر شده بودند آیات قرآن را مطابق میل معاویه تفسیر می‌کردند، در چنین زمانی ابا عبدالله قیام و مخالفت خویش را علنی کرد، چون اصل و اساس دین در خطر بود به همین منظور در مکه حج را نیمه تمام و به سوی کربلا حرکت می‌کند.
وی با بیان اینکه اگر حسین (ع) به شهادت نمی‌رسید حتی مکه و حجی نمی‌ماندگفت: نیمه گذاشتن حج نشانگر این است که امام امری مهمتر از حج یعنی اصل دین را باید محافظت کند، امام نفس خود را فدای دین کرد حتی برای دین اگر لازم باشد امام باید فدا می‌شد، حسین فدا شد تا دین بماند.
امام جمعه چرام افزود: ما باید نسبت به مسائل دین اهتمام داشته باشیم، عزاداری که نسبت به نماز و مسائل دینی توجه ندارد، خویش را خسته کرده است، آنچه محققین نقل کرده اند این است که تمام سخنان امام حسین (ع) از مکه تا کربلا در هر منزلی بعد از نماز بوده است.
وی با اشاره به سخنان ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: برای نهادی همچون سازمان ملل که بیشتر عادت به اظهار نظر‌های دیپلماتیک دارد حرف‌های جنون آمیز و به دور از آداب دیپلماسی ترامپ نا امید کننده بود و نشان داد آمریکا به هیچ توافق و قانون بین المللی پایبند نیست.
افشار افزود: رئیس جمهور آمریکا از ایده‌هایی حمایت کرد که قانون جنگل و قرون وسطی را در ذهن انسان تداعی می‌کند و ایشان با این صحبت‌ها مردم آمریکا را سرافکنده کرد.
وی گفت: خواهید دید اگر آمریکا دست به عملیات و کار‌های جنون آمیز بزند تمام پایگاه‌های نظامی آن‌ها در منطقه و دنیا مورد هجوم و حمله موشک‌های ایران قرار خواهند گرفت و نقطه امنی در منطقه نخواهند داشت.

امام جمعه شهرستان چرام با توجه به مناسبت‌های پیش رو و هفته دفاع مقدس افزود:۳۱ شهریور ماه آغاز جنگ تحمیلی در سال ۱۳۵۹ و آغاز هفته دفاع مقدس است و دفاع مقدس نماد قدرت مردم ایران تحت حاکمیت الله بود.
ارسال نظرات