رژه 31 شهریور نیروهای مسلح در لیکک

همزمان با سراسر کشور ، مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان بهمئی در شهر لیکک برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۰۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
این مراسم با حضور فرماندهان ارشد نظامی، خانواده‌های معظم شهدا و رژه نیرو‌های مسلح در لیککجانبازان، فرهنگیان، نیرو‌های سیاسی و مردمی و بسیجیان این شهرستان برگزار شد.
بنا به این گزارش فرمانده بسیج سپاه ناحیه بهمئی در این مراسم با اشاره به اینکه، امروز یادآور دلاور مردی‌های ۸ سال دفاع مقدس است و سالروز حماسه بزرگ ۸ سال دفاع مقدس را باید به بهترین شیوه گرامی بداریم چرا که ما مدیون آن دلاورمردی‌ها هستیم گفت:: قدرت امروز ما نتیجه ایثار گری‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا ورزمندگان این مرز و بوم است و ما باید قدر دان آن‌ها و خانواده هایشان باشیم.
سرهنگ شاهینی با بیان اینکه، نیرو‌های مسلح، امروز با اقتدار وصف ناشدنی، حماسه‌ای به بلندای تاریخ خلق کرده است افزود: هفته دفاع مقدس تجدید پیمان با مقام عظمای ولایت و رهبری است.
وی با تاکید براینکه در دفاع مقدس، بسیجیان جان برکف اسلام نشان دادند که برای حماسه‌سازی آماده هستند، افزود: امروزه به مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد، سیاست، فرهنگ و اجتماعی نیازمند هستیم.
سرهنگ شاهینی با بیان اینکه حزب بعث برای حمله به ایران روحیه و فداکاری مردم ایران و شجاعت آن‌ها را طی سال‌های دفاع مقدس نشاخته بود گفت:: دشمنان به دستور و فرمان مستکبران قدرتمند دنیا، به خاک کشور ما حمله کردند و ناکام ماندند.
در این مراسم، یگان‌های نمونه پیاده و ادوات خودرویی نیرو‌های نظامی و انتظامی، اداری، بسیج، اصناف، پایگاه‌های مقاومت، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان از مقابل جایگاه رژه رفتند.
ارسال نظرات