مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت سخنان ترامپ در مناطق مختلف استان راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۰۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
مردم غیرتمند قوم لر در پاسخ به یاوه گویی‌ها و سخنان راهپیماییی علیه ترامپ در استانخصمانه و سبکسرانه رئیس جمهور شیطان صفت آمریکای جهانخوار با حضور پر شور در راهپیمایی ضد آمریکایی در سراسر استان شرکت کردند.
بنا به این گزارش عزاداران سید و سالار شهیدان در اولین روز از ماه محرم و اولین روز از سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس با سردادن شعار‌های ضد استکباری از جمله "مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونسیم، مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود از دشمنان واقعی اسلام و مسلمین را ابراز کردند.
راهپیمایان در شهر یاسوج با پیمودن مسیر مصلی امام خمینی (ره) تا میدان ۷ تیر و تجمع در این میدان سخنان اخیر رئیس جمهور سخیف آمریکا علیه ملت ایران را محکوم کردند.
سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران و کشور اسلامیمان موجی از خشم و اعتراض و انزجار از دولتمردان آمریکا و شرکای استکبار جهانی را در بین مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی از جمله مردم غیرتمند و ولایی کهگیلویه و بویراحمد به همراه داشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این مراسم با اشاره به مواضع ضدایرانی دولت استکباری آمریکا علیه ملت ایران گفت: به منظور محکوم کردن سخنان اخیر ترامپ مردم همیشه در صحنه استان پس از نماز دشمن شکن جمعه امروز در راهپیمایی سراسر استان شرکت کردند.
حجت‌الاسلام خاضع افزود: سخنان سخیفانه و مواضع خصمانه رئیس جمهور شیطان صفت آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل بر علیه ملت غیور و رشید ایران اسلامی نشانگر ضعف و وحشت استکبار جهانی در مقابل عظمت انقلاب اسلامی است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکومیت سخنان گستاخانه و ابلهانه رئیس جمهوری دولت مستکبر آمریکا علیه ملت سلحشور ایران، از عموم مردم شریف و انقلابی استان برای شرکت در این مراسم قدردانی کرد.
همچنین نمازگزاران جمعه یاسوج با سردادن شعار‌های مختلف کشتار وحشیانه مسلمانان روهینگیا میانمار توسط نیرو‌های نظامی این کشور را محکوم کرده و پایان هر چه سریعتر این نسل کشی را خواستار شدند.
گفتنی است این راهپیمایی علاوه بر شهر یاسوج در شهر‌های دهدشت، دوگنبدان، سی سخت، چرام، لنده، لیکک، سوق و دیشموک با حضور اقشار مردم و نمازگزاران مومن و انقلابی از مقابل میعادگاه‌های نماز جمعه به سمت خیابان‌ها و میدان‌های مرکزی این شهر‌ها برگزار شد.
ارسال نظرات