فرمانده سپاه جلفا در آیین رژه نیروهای مسلح جلفا، رمز عزت و اقتدار نظام اسلامی را پیروی از مکتب سرخ حسینی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۶۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی با تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: براساس فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است که موجب عزت و اقتدار نظام اسلامی شد.

وی اظهار داشت: دفاع ما مقدس بود چراکه رزمندگان و بسیجیان یک هدف مقدس داشتند و برای دفاع از مرز و بوم و اسلام به فرمان رهبر فرزانه خود به جبهه ها رفتند.

 شریفی بیان کرد: جنگ علیه ما با حمایت کشورهای غربی و آمریکا آغاز شد و در آن دوران ما انقلابی نوپا بودیم ولی این ملت با صلابت و عظمت خود در مقابل استکبار ایستادند و این نشان دهنده بصیرت و بینش عظیم این ملت بزرگوار بود که در همه حال ولی فقیه خود را تنها نمی گذاشتند و تا پای جان بر آرمان های خود استوار بودند.

این مقام مسئول به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره و اظهار داشت: مطابق فرمایشات معظم له، به همه جهانیان ثابت خواهیم کرد که درخصوص بیمه کردن انقلاب اسلامی، از همه جهات فرهنگی و رزمی همیشه، آماده و در وسط میدان هستیم.
شریفی در پایان به آیه «واعداولهم مااستطعتم من قوه» که بیانگر آمادگی مسلمین در برابر توطئه های دشمنان اسلام است اشاره و خاطرنشان کرد: باید آمادگی همه آحاد جامعه درخصوص ایجاد استعداد لازم در همه امور نظامی و غیر نظامی به گونه ای باشد که دشمن، حتی تصور هجوم به کشور رانداشته باشد.

ارسال نظرات