یادواره شهدای منطقه لاله قبا در سراب برگزار شد

امام جمعه سراب در این یادواره به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه با بی توجهی به فرامین پیامبر گرامی اسلام عاشورا اتفاق افتاد، اظهار داشت: کار به جایی رسید که اباعبدالله الحسین علیه السلام مجبور به قیام شد تا دین حضرت پیامبر را احیا کند.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۴۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیمی با تاکید بر انس با مسجد و اهل بیت علیهم السلام خاطرنشان کرد: طبق نص صریح آیه قرآن دوری از نماز و ترک نماز سخت ترین عذاب های اخروی را همراه خواهد داشت و دوری از اهل بیت علیهم السلام نیز طبق فرمایش ائمه معصومین علیهم السلام همان اثر را دارد.

وی با اشاره به جنایات میانمار اظهار داشت: اگر مسلمانی در این جنایت بی تفاوتی کند نمی توان برایش نام مسلمان گذاشت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران نیز باید بدانند اگر به جای خدمت به مردم خیانت کنند چون در حکومت اسلامی خدمت می کند عذابش بیش از زمان طاغوت هست.

عبدالرحیمی عنوان کرد: اگر مسئولی در نظام به حقوق مکفی راضی نباشد و به دنبال نجومی بگیری باشد عاقبت به خیر نمی شود و نمی تواند در مقابل خون شهدا که هنوز هم این شهادت در دفاع از حرم اهل بیت جریان دارد جوابگو باشد.

وی با تاکید بر لزوم مطالعه تاریخ انبیا و ائمه, ترس مردم از حکومت بنی امیه را یکی از دلایل وقوع حادثه عظیم عاشورا عنوان و ابراز داشت: دلبستگی به دنیا نیز از عواملی بود که مانع شد تا بسیاری از مردم و حتی بزرگان و معتقدین به دین از امام حسین علیه السلام کناره گیری و منفور تاریخ شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها