امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام در دیدار با اعضای ستاد هفته دفاع مقدس:

صهیونیست‌ها بیشترین سود را از سخنان ترامپ بردند/ با الهام از دفاع مقدس و تبعيت از فرماندهی کل قوا به دشمن اجازه اختلاف‌افکنی نمی‌دهیم

امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: با الهام از دفاع مقدس و تبعيت از فرماندهی کل قوا به دشمن اجازه اختلاف‌افکنی نمی‌دهیم.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۳۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مولوی شرف‌الدین جامی الاحمدی در جمع مدیران اجرایی، نظامی و اعضای ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان تربت‌جام با تسلیت ایام محرم و تبریک هفته دفاع به برکات انقلاب اسلامی اشاره و دستاورد‌های مهم عقیدتی، دفاعی و نظامی آن را تشریح کرد.

* به دشمن اجازه اختلاف‌افکنی در این منطقه مرزی را نمی‌دهیم

این روحانی اهل سنت بابیان این‌که مردم تشیع و تسنن تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران با وحدت از خاک و مرز خود دفاع می‌کنند عنوان داشت: مردم بافرهنگ منطقه مرزی تربت‌جام با الهام از دفاع مقدس و تبعیت از مقام معظم رهبری هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند دشمنان اختلاف مذهبی ایجاد کنند.

جامی الاحمدی افزود: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه جنگ ستیز نبوده و برای دفاع از مرز‌های خود به تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته نظامی به‌روز نیاز مبرم دارد.

وی تصریح کرد: ترس دشمن از جمهوری اسلامی ایران به لحاظ وجود نیرو‌های نظامی، مردمی و در رأس آن رهبری حکیم، شجاع و مقتدر است که همگی متحد و یکپارچه تسلیم فرمان معظم له‌اند.

وی ایجاد پایگاه‌های موشکی را در راستای راهبرد‌های دفاعی دانست و خاطرنشان کرد: رسیدن به دستاورد‌های دفاعی و نظامی بومی چشم دشمنان انقلاب را کور کرده و این واقعیت قُوت قلبی برای مردم و همه مسلمانان در سراسر جهان است.

امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام ادامه داد: به برکت انقلاب اسلام جهانگیر شده و اگر استکبار جهانی و متحدانش دست از پا خطا کنند با موشک‌ها دوربرد جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

* دولت‌های اسلامی در بازی شطرنج مغلوب دشمن نشوند

مولوی جامی الاحمدی هوشیاری و بیداری مدیران را در همه عرصه‌ها بسیار ضروری و مهم دانست و اظهار داشت: دشمن به دنبال کیش‌ومات کردن دولت‌های اسلامی در بازی شطرنج است.

وی یادآور شد: هیچ اعتمادی به آمریکا، صهیونیست و متحدان آنان نیست چراکه با ارتکاب جنایات هولناک به دنبال تقسیم سرمایه کشور‌های اسلامی هستند.

وی با اشاره به سخنان تُند ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل اضافه کرد: صهیونیست‌ها بیشترین سود را از سخنان ترامپ می‌برند و دولت آمریکا خائن‌ترین دولت به‌نظام اسلامی است.

*مسلمان نباید بیعت شکن باشد

وی با اشاره به واکنش دولتمردان به این اظهارات بی‌منطق ترامپ گفت: شاگردان رهبری بسیار عالی جواب او را دادند و بدانید اگر از دشمن بترسیم یک‌قدم جلوتر خواهد آمد، بنابراین باقدرت می‌توان مانع نفوذ دشمن شویم.

این روحانی اهل سنت تأکید کرد: ملت ایران با امام و رهبری بیعت همیشگی داشته و دارند و باوجود نیرو‌های ازجان‌گذشته و متعهد در دفاع از انقلاب و حفظ دستاورد‌های آن پایبند هستند، بنابراین یک مسلمان نباید بیعت شکن باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها