فرمانده سپاه پاكدشت؛

مدافعان حرم، مدرسان درس مقاومت و ايستادگي هستند

فرمانده سپاه پاكدشت با بيان اينكه سردار سلیمانی ها و شهید حججی ها در خارج از مرزهایمان درس تبعیت از ولایت فقیه، دفاع از مظلوم، ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه کفر تدریس می کنند، گفت: ملت شریف ایران با تأسی از فرهنگ سرخ عاشورا در مقابل دشمن تا بن مسلح ایستاده اند و امروز هم همان روحیه عاشورایی دوران دفاع مقدس در وجودشان موج می زند.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۲۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج،سعید موسی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت شامگاه گذشته در يادواره شهداي اين شهرستان با درود به سرور و سالار شهیدان و عرض تسليت ايام محرم، گفت: همه عزت امروز ملت ایران مرهون فداکاری ها و از جان گذشتگی های شهدای عزیز و صبوری خانواده های معظم ایشان است و برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره آنها و حضور در مراسم یادواره این شهدای عزیز کمترین کاری است که ما می توانیم در قدر دانی از این فداکاری‌ها انجام دهیم.

وي ادامه داد: این مکتب عاشورایی بايد نسل به نسل و سینه به سینه با بزرگداشت این ایام به نسل جوان انتقال يابد و به آنان گفته شود که اگر نبود این فداکار یها و این خونهای پاک امروز می بایست در شرایط دیگری زندگی می کردیم.
فرمانده سپاه پاكدشت در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ عاشورا در داخل و خارج از مرزهای جمهوری اسلامی، افزود: امروز اساتید دانشگاه 8سال دفاع مقدس همانند سردار سلیمانی ها و شاگردانشان همچون شهید حججی ها در خارج از مرزهایمان درس تبعیت از ولایت فقیه، دفاع از مظلوم، ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه کفر را به خوبی تدریس می کنند.
وي ابراز كرد: امروز اگر شرایط دفاع مقدس دوباره ایجاد شود جوانان ما همانند شهدا نقش خود را به خوبی ایفا خواهند کرد چرا که میبینیم آنها چگونه با شور و اشتیاق در مراسم تشییع پیکر شهداي مدافع حرم شرکت می کنند و ارادت خود را به شهدا، انقلاب و ولایت فقیه نشان می دهند.
موسي پور با اشاره به تبلیغات سوء و شایع پراکنی ها و تلاشهای بی پرده دشمنان انقلاب اسلامی در خصوص فشار اقتصادی به مردم شریف ایران با هدف ایجاد شکاف طبقاتی، دو قطبی کردن و ایجاد تفرقه در جامعه، تصريح كرد: ملت شریف ایران با تأسی از فرهنگ سرخ عاشورا در مقابل دشمن تا بن مسلح ایستاده اند و امروز هم همان روحیه عاشورایی در وجودشان موج می زند.
وي با بيان اينكه استمرار امروز انقلاب ما به برکت خون شهدا، حضور مردم در صحنه های مختلف و تبعیت از رهبری حکیمانه است، افزود: امروز با برگزاری مراسمات بصیرتی و گرامیداشت یاد و خاطره ایام دفاع مقدس وظیفه داریم که نگذاریم جانفشانی های شهدای دفاع مقدس با اقدامات و خواسته های شوم بعضی از عناصر منافق و کج اندیش پایمال شود.
اين مقام مسؤول به برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان پاکدشت اشاره کرد و گفت: با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس با ماه محرم برنامه های این هفته رنگ و بوی کاملا حسینی و عاشورایی دارد.
وي در پایان مطرح كرد: برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، همایش اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با غرفه های نمایشگاه عکس، مشاوره و ...، رژه نیروهای مسلح، همایش سبک زندگی اسلامی، اعزام پیشکسوتان دفاع مقدس به مدارس و دانشگاه ها به منظور بیان خاطرات و انتقال فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی و ورزشی، پیاده روی خانوادگی، اکران فیلمهای کوتاه عمار و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، همایش زینبیون و غبار روبی مزار شهدا كه در مجموع 110 عنوان مي باشد از جمله برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان پاکدشت به فضل الهی برگزار خواهد شد./#

ارسال نظرات