استاندار خراسان رضوی به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در خصوص برجام اشاره و این سخنان را نشان از جهالت وی دانست.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۰۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان در مشهد با بیان این نکته که تهدید‌ها بر ملتی که با فرهنگ عاشورا آشناست اثری ندارد، ابراز داشت: ملت ما درس آزادگی، عزت و سربلندی را هر سال از مکتب حضرت امام حسین (ع) و عاشورا دریافت می‌کند و ملتی که تاسی به امام آزادگی دارد از تهدید و بد خواهی دشمنان نمی‌هراسد.

وی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از هیچ توطئه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فرو گذاری نکرده اند، افزود: در هشت سال دفاع مقدس نیز همه مردم ایران در کنار یکدیگر و متحد با هم نشان دادند برای دفاع از خاک خود، ارزش‌های الهی و اسلامی و عزت خود لحظه‌ای تردید ندارند و در کنار هم می‌ایستند.

رشیدیان تهدید‌های کلامی دشمن را نشان دهنده ضعف آن‌ها در برابر این ملت دانست و گفت: ملت ما جنگ طلب نیست؛ اما در عمل نشان داده است هر تهدیدی علیه استقلال و تمامیت ارضی خود را در نطفه خفه می‌کند.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در خصوص برجام اشاره و این سخنان را نشان از جهالت وی دانست و خاطرنشان کرد: تهدید‌های او نشان می‌دهد ملت ما را نمی‌شناسد و از گذشته درس نگرفته است و نمی‌داند ملت ایران شاگردان مکتب عاشورا هستند.

وی ادامه داد: صدام هم فکر می‌کرد با این ملت می‌تواند با زبان زور سخن بگوید و با فسخ قرارداد الجزایر می‌تواند در مدت سه روز تهران را فتح کند.

رشیدیان با اشاره به اینکه اینک مدافعان حرم راه شهیدان دفاع مقدس را تداوم بخشیده اند، گفت: جوانان این مرز و بوم نشان دادند نسل هشت سال دفاع مقدس در مدافعان حرم متبلور است.

وی با اشاره به هم زمانی بازگشایی مدارس با ایام محرم و هفته دفاع مقدس تصریح کرد: باید از مکتب حضرت سیدالشهدا (ع)، آزادگی، عزت، شرف و ایستادگی بر ارزش‌های الهی و انسانی و از هشت سال دفاع مقدس نیز درس ایستادگی بر ارزش‌های مقدس ملی و دینی را در مدارس بیاموزیم، اندیشه کنیم و درس بگیریم.

لازم به ذکر است، مراسم رژه نیرو‌های مسلح با حضور مسئولان ارشد دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان رضوی در میدان ۱۵ خرداد مشهد برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها