خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاربه ضرورت تربیت صحیح و اسلامی فرزندان به عنوان یک واجب الهی گفت: باید بدانیم دشمن برای شیرخوارگان و فرزندان خردسال ما نقشه کشیده تا به اهداف شومش برسد.
کد خبر: ۸۹۲۱۹۸۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

تربیت صحیح و اسلامی فرزندان یک واجب الهی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ناصر نقوی امروز در همایش شیرخوارگان حسینی که در حسینیه امام(ره) برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عابدالله الحسین(ع) اظهار داشت: حضور فرزندان خردسال در همایش شیرخوارگان حسینی  موجب ایجاد انس و مودت آنها با اهل بیت(ع) است.

وی برگزاری مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی را در دو بعد مهم تشریح کرد و بیان داشت: یکی از ابعاد مهم برگزاری مراسم در این است که به واسطه این مراسم می خواهیم مظلومیت امام حسین(ع) را به تصویر بکشیم  و شهادت حضرت علی اصغر(ع) که  از مظلومانه ترین صحنه های عشوراست برای همگان ترسیم کنیم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با  اشاره به حواث جانسوز واقعه کربلا، با عنوان اینکه  شهادت و بار مصیبت حضرت علی اصغر(ع)  نسبت به دیگر شهدای کربلا سخت‌تر و سنگین‌تر است، گفت: در شهادت  این طفل خردسال امام حسین(ع) قساوت قلب  و دنیا پرستی دشمنان به وضوع دیده می‌شود.

وی  با بیان اینکه درشهادت حضرت علی اصغر(ع) اوج مظلومیت دیده می‌شود، افزود: در این واقعه اوج ظلم انسان‌هایی که خدا را مد نظر قرار نمی دهند و برای امور دنیایی در تلاش هستند  مشخص است  که پا روی خون مظلوم گذاشته‌اند.

نقوی با اشاره به اینکه مظلومیت امام حسین(ع) بعد از گذشت 1400 سال همچنان در جهان غوغا می‌کند، تصریح کرد:  برگزاری مجمع جهانی  شیرخوارگان حضرت علی‌اصغر(ع) موجب زنده نگهداشتن  مظلومیت شهدای کربلا می‌شود.

وی در تشآیح بعد دیگر برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) تاکید کرد: این بعد نمایانگر  ان است  که دشمن  نه برای امام حسین(ع)؛ نه برای  حضرت عباس(ع) و حضرت علی اکبر(ع) بلکه برای شیرخوارگان و  فرزندان خردسال ما نقشه کشیده  تا به اهداف شومش برسد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاربه ضرورت تربیت صحیح و اسلامی فرزندان به عنوان یک واجب الهی  تصریح کرد: دشمن دشمنی خود را می‌کند و این ما هستیم که باید به عنوان لشکرامام حسین(ع)  مراقب علی‌اصغرهای خردسال امام حسین(ع) باشیم و فرزندان خود را با فرهنگ مهدوی بزرگ کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به کشتار بی رحمانه کودکان میانمار  آن را ناشی از خوی حیوانی دشمن دانست و  تاکید کرد: این روزها کودکان خردسال میانمار زیر پای  آدم‌های سنگین وزن به طور فجیعی کشته می‌شوند که باید نقشه دشمنان در چنین مراسماتی  افشاء شود.

نقوی  با اشاره به جنگ نرم دشمن ادامه داد: امروز برگزرای  مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در عالم این مهم را اعلام می دارد که ما در معرض جنگی قرار گرفته ایم که در این جنگ دشمن  امان ما را بریده و حتی به شیرخوارگان نیز رحم نمی‌کند.

وی به ابعاد جنگ نرم اشاره و تاکید کرد:  جنگ نرم جنگ سلاح، توپ و تانک نیست بلکه جنگ نرم است که فرزندان ما در معرض این جنگ قرار دارند و نها  را به واسطه روش‌های مختلف به سمت لباس برهنگی، لباس غرب و حیوانیت می‌کشاند و حواس ما نیست.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر مبارزه همه جانبه با جنگ نرم دشمن  به گستردگی این جنگ  اشاره و اضافه کرد: دشمن به واسطه جنگ نرم  توانسته موفقیت‌هایی کسب و  فرزندان ما را  آنچنان غرق در فضای مجازی کند که کودک سه ‌ساله با استفاده از آن  بازی‌های اینترنتی مغایر با دین و پوشش اسلامی که دانلود می‌کند تحت تأثیر پوشش آنها قرار می‌گیرد.

وی مشکل امروز جامعه را عدم توجه به اصول اسلامی و رعایت حریم بین محرم و نامحرم عنوان کرد و یادآور شد: نه در عمل بلکه در ذهن افراد جامعه دشمن به گونه ای وارد شده که بدحجابی را در جامعه گسترش داده  و آن را امری  عادی جلوه می‌دهد.

نقوی به آسیب‌های ماهواره و فضازی مجازی  اشاره و خاطرنشان کرد: فرزندان امانت‌های الهی هستند که باید از آنها مراقبت و  به گونه ای تربیت کرد که از حریم مسلمانان در سراسر جهان  دفاع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات