خبرهای داغ:
فرماندار زیرکوه با اشاره به تهدیدات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خروج از برجام گفت: ملت بزرگ ایران امروز پاسخ یاوه گویی های دولتمردان آمریکا را خواهند داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۹۸۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الله خانزاده صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان زیرکوه با تبریک ایام هفته دفاع مقدس اظهارداشت: ایام هفته دفاع مقدس را گرامی میداریم و تقارن این ایام با ماه خون و قیام و ایام محرم حسینی را به فال نیک می گیریم  و امیدواریم خداوند به همه ما توفیق بهره مندی از فیوضات و معنویات این ماه عنایت فرماید.


فرماندار زیرکوه خاطرنشان کرد:موفقیت ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف مرهون الطاف الهی و وحدت کلمه بوده است و امروز همه ما به این وحدت کلمه و انسحجام و وحدت ملی بیش از گذشته نیاز داریم.


وی با اشاره به جنگ تحمیلی ۸ ساله گفت: در شرایطی این جنگ نابرابر بر ما تحمیل شد که تازه انقلاب شده بود و یک نظام نوپا ایجاد شده بود و کشور در شرایط سختی به سر می برد اما با همین شرایط این جنگ نابرابر در شرایطی به پایان رسید که خواسته صدام حسین مبنی بر سخنرانی سه روزه در تهران به گور برده شد و یک وجب از خاک ما را نتوانست برای خودش نگه دارد اما درمقابل نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای ظهورو بروز کرد و در تمام تحولات خاورمیانه  نقش اساسی وتاثیرگذار داشته ودارد.


فرماندار زیرکوه عنوان کرد:همه این افتخارات  مرهون رشادت ها و جانفشانی عزیزانی است که پر کشیدند و امروز ما میراث دار دسترنج بیش از۲۲۰ هزار شهیدی هستیم که پر کشیدند و تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.


خانزاده با اشاره به تهدیدات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خروج از برجام گفت: ملت بزرگ ایران امروز پاسخ یاوه گویی های دولتمردان آمریکا را خواهند داد و نشان خواهند داد که کشوری که مردم آن آگاهانه با بیش از 70 درصد مشارکت در انتخابات شرکت می کنند با کشور آمریکا که به زور مردم را پای صندوق رای می آورند تفاوت دارد و نشان خواهند دادمردم همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده اند.


وی با اشاره به جنایات علیه مردم مظلوم میانمار اذعان داشت:این ها برخورد دوگانه ای با حقوق بشر و دفاع از آزادی های مردم دارند و ملت مسلمان میانمار قتل عام می شوند و یک نسل کشی واقعی انجام می شود اما  کشورهای مدعی حقوق بشر در مقابل این جنایات سکوت کرده اند و با حمایتهای مالی و تسلیحاتی خود از این جنایات حمایت می کنند.


فرماندار زیرکوه اذعان داشت: در دوران بوش پسر طرح خاورمیانه بزرگ و خاورمیانه جدید مطرح شد و امروز داعش و بحث جدایی کردستان عراق محصول همان فتنه هایی است که در آن زمان پی ریزی شده و امروز اجرا می شود و دنبال این هستند تا کشورهای ایران، عراق، سوریه و .. را با یک تنش داخلی و قوم گرایی مواجه کنند که قطعا به این خواسته خود نخواهند رسید.

خانزاده با تسلیت ایام محرم،‌گفت:مراسم و مناسبت های ما باید مقوم اقوام و مذاهب باشد و به گونه ای مراسم را برگزار کنیم که شاهد حضور همه برادران شیعه و سنی در مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام باشیم زیرا اعتقاد و احترام به ائمه در تمام مذاهب چهارگانه اهل سنت وجود دارد.
فرماندار زیرکوه با اشاره به شعار سال،بیان داشت:‌مقام معظم رهبری علیرغم همه مشکلات امنیتی ، سیاسی، اجتماعی همچنان بر بحث اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال تاکید کرده اند،بنابراین بر همه ما واجب است در سال اقتصاد مقاومتی دست به دست هم دهیم تا شهرستان و استان ما به یک توسعه متوازن برسد.
وی خاطرنشان کرد: طی سالهای اخیر اتفاقات خوبی افتاده است اما اینها کافی نیست و باید بیش از گذشته تلاش کنیم.

مشکل و دغدغه  اصلی مردم ما اشتغال و معیشت است

خانزاده اذعان داشت: پروژه های زیربنایی در سطح استان و شهرستان آغاز شده است اما مشکل و دغدغه  اصلی مردم ما اشتغال و معیشت اقشار آسیب پذیر است بنابراین همانگونه که انقلاب به مدد حضور مردم شکل گرفت و ۸ سال دفاع مقدس به مدد حضور مردم و بسیجیان اداره شد،در اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور هم باید همین مردم حضور داشته باشند و  همین روحیه بسبجی باید بروز و حضور داشته باشد تا با کمک شما بتوانیم مشکلات اقتصادی مردم را حل کنیم.

فرماندار زیرکوه بیان کرد:شهرستان زیرکوه شهرستان فقیری نیست اما امکانات ما امکاناتی بالقوه است و باید تلاش کنیم تا این امکانات بالفعل شود.

تخریب و نقد غیر منصفانه دولت،‌خطاست

خانزاده با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت : خودم و دیگران را به پیروی از معروف ها و دوری از منکرات دعوت می کنم.
فرماندار زیرکوه با بیان اینکه همه ارکان نظام معروف است ،باظهارداشت: تخریب و نقد غیر منصفانه دولت،‌خطاست و به اعتقاد من تخریب یکی از ارکان نظام که دولت باشد کار شایسته ای نیست .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها