خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه :

امروز ثمره خون شهدا در ایران به ثمر نشسته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: امروز ثمره خون شهدای کربلا و شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس به صورت نهال انقلاب اسلامی ایران در سرزمین مقدسمان به ثمر نشسته است.
کد خبر: ۸۹۲۱۹۷۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی،  ابراهیم کریمی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان زیرکوه با تبریک ایام هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بود که با نثار خون خود نهال اسلام و انقلاب را آبیاری کردند و امسال این ایام با ایام ماه محرم و بزرگداشت سالار شهیدان امام حسین(ع) مصادف شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه از همه بسیجیان خواهر و برادر و شیعه و سنی تشکر کرد و گفت:امروز ثمره خون شهدای کربلا و شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس به صورت نهال انقلاب اسلامی ایران در سرزمین مقدسمان به ثمر نشسته است.
امروز به همت مجاهدت ها و ایثارگری ها و برکت خون شهدای دفاع مقدس سرداران ما باافتخار اعلام کردند که ریشه داعش در دو سال آینده جمع خواهد شد.
کریمی ادامه داد:اگر دفاع مقدس نبود مطمین باشید امروز شاهد این عزت و  اقتدار در دنیا نبودیم و امروز قدرتهای استکباری  دستپاچه نمی شدند.
خدا را بخاطر این نعمت قدرت و امنیتی که به برکت خون شهداتی عزیز نصیب سرزمین ایران اسلامی شده است  شکر می گوییم.

گفتنی است  مراسم رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان سلحشور با حضور خانواده معظم شاهد و ایثارگر و حضور پرشور گروهانهای نظامی و بسیجی شهرستان برگزار گردید و مرزداران غیور این شهرستان در این مراسم، قدرت رزمي و دفاعي خود را به نمايش گذاشتند و بار ديگر حمايت خود را از دست آوردهاي  نظام مقدس جمهوري اسلامي و شهداي هشت سال دفاع مقدس اعلام کردند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها