فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

دانش آموزان از سنگر علم در مدارس دفاع کنند/ مبارزه باقدرت‌های ظالم سلاح برنده ایران است

بوشهرـ فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی مدارس پیام‌هایی دارد که با استفاده از سنگر علم در مدارس مانند سالهای دفاع مقدس رزمندگان سلحشوری برای دفاع از انقلاب اسلامی پرورش داده شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۹۶۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در سخنرانی پیش از خطبه‌ها نماز جمعه بابیان تقارن آغاز مدارس و هفته دفاع مقدس دارای پیام است، گفت: آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی مدارس پیام‌هایی دارد که با استفاده از سنگر علم در مدارس مانند سالهای دفاع مقدس رزمندگان سلحشوری برای دفاع از انقلاب اسلامی پرورش داده شود.

عضو شورای تأمین استان بوشهر اظهار کرد: امروز مردم استان بوشهر یک‌بار دیگر بااقتدار در کنار نیروهای مسلح مستقر در استان و در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس در رژه یگان‌های نظامی ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: جمهوری اسلامی ایران به جنگی توسط رژیم عراق فراخوانده شده بود که دولت‌های غرب و شرق تمام توان خود را بکار گرفته بود که پس از 8 سال دفاع در جبهه‌های زمینی، هوایی و دریایی به‌ویژه در آب‌های خلیج‌فارس و بیابان‌های گرم دشمن را با شکست بزرگی مواجهه کرد.

رزمجو بابیان اینکه عزمت و عزت ملت ایران در تاریخ ثبت‌شده است، عنوان کرد: اولین دستاورد حماسه خونین هشت سال عشق و ایثار اقتدار ملت ایران در مرزهای جمهوری اسلامی ایران بود.

وی بیان کرد: کشوری که استقلال دارد مقتدر است و رژیم عراق در طول 8 سال می‌خواست استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران را با چالش روبرو کند که رزمندگان اسلام این آرزوی دشمنان را ناکام کردند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: در دوران هشت فصل عشق و ایثار دفاع به شکل دیگری درصحنه‌های مختلف نشان داده شد و نیروی انسانی مبتنی بر تاسوعا و عاشورا حسینی در خط اول دفاع از رزش های انقلاب پررنگ بوده است.

عضو شورای تأمین استان بوشهر ابراز کرد: عنصر ایمان امروز مقوله‌ای است که در جهان به‌عنوان استراتژی مورداستفاده جهان قرارگرفته و توان ایران را چندین برابر کرده است.

رزمجو اذعان کرد: اگر رئیس‌جمهور آمریکا امروز صحبت‌هایی می‌کند، عقلش نمی‌رسد که ملت ایران درس ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی در مکتب سید سالار شهیدان آموخته‌اند و در مقابل هر ظلم و زورگویی تا پای جان می‌ایستند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد الگوی مبارزه باقدرت‌های جهان یکی دیگر از دست اوره‌ای جمهوری اسلامی ایران است که امروز به‌عنوان سلاح برنده در اختیار دولت‌های مستضعف قرار دارد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: از خداوند شکر گذار هستم که به‌واسطه حماسه‌آفرینی رزمندگان و خون شهدا و رشادت‌های جانبازان و حضور نیروهای مسلح کابوس قدرت‌های بزرگ جهانی درهم‌شکسته شده است./انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار