خبرهای داغ:
علی عامری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:
سرهنگ پاسدار دامغانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس فرهنگی در کشور ما ثبت نمود که اگر می خواهیم به پیشرفت و تعالی برسیم باید این فرهنگ را دنبال نماییم و آن را به کار گیریم.
کد خبر: ۸۹۲۱۹۵۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع مردم شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم با بیان اینکه دفاع مقدس ما برگرفته از قیام عاشورای حسینی بوده است اظهار کرد: دفاع ما مقدس است چرا که انقلاب اسلامی ما مقدس است و برگرفته از ارزش‌های اسلامی و مکتب عاشوراست.
وی افزود: دفاع مقدس فرهنگی در کشور ما ثبت نمود که اگر می‌خواهیم به پیشرفت و تعالی برسیم باید این فرهنگ را دنبال نماییم و آن را به کار گیریم.
دامغانی خاطر نشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس دارای ویژگی‌های مختلفی است که از آن جمله می‌توان به انقلابی بودن، جهادی بودن، الهی بودن، ظلم ستیز بودن، خدمتگذار بودن و مدافع محرومان و مستضعفان بودن اشاره کرد.
فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: امروز رهبر انقلاب بر شاخص‌های مختلف دفاع مقدس تاکید و بر حفظ این فرهنگ و ترویج آن در جامعه توصیه می‌کنند چرا که دشمنان می‌خواهند این شاخص‌ها را از ملت ما بگیرند.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود گفت: ۳۵۰ برنامه در ۴۰ عنوان در سطح شهرستان به همت پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج برنامه ریزی و در حال اجراست که همه با توجه به ماه محرم در قالب این ایام برنامه ریزی و اجرا می‌شود.
دامغانی افزود: برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، برنامه‌های مختلف عزاداری و سوگواری امام حسین (ع)، برگزاری همایش راویان دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و غبارروبی گلزار مطهر شهدا از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.
وی با دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور در این برنامه‌ها تاکید کرد: توجه به هفته دفاع مقدس، توجه به همه دستاورد‌های انقلاب اسلامی و امتداد خون شهدا و مکتب عاشوراست و این حضور‌ها دشمنان را ناکام و نا امید از مسیری که طی می‌کنند خواهد کرد.
دبیر ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود با بیان اینکه دشمنان چشم طمع به این انقلاب و مردم دارند عنوان کرد: اگر ملت ما در صحنه باشند دشمنان ناکام و ناامید از مسیری که طی می‌کنند خواهند شد و این حضور و بصیرت عزت و اقتدار را به همراه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها