فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:
 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هشت سال دفاع مقدس ما هم ریشه در عاشورای حسینی دارد و این هشت سال دفاع مقدس و بعد از ان در سایر جبهه ها نشان داد که خون بر شمشیر پیروز است.
کد خبر: ۸۹۲۱۹۲۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اراک برگزار شد با اشاره به ماندگاری قیام کربلا و عاشورای حسینی گفت: گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدا از صدر اسلام تاکنون و آرزوی صحت و سلامت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، عاشورا دارای دو بال شور و شعور است، شور آن برپایی مجالس عزاداری، سیاه‌پوشی و سینه زنی و عزای حسینی و شعور آن برگرفته از عاشورای حسینی است.

 وی با اشاره به پیام عاشورا گفت: پیام صبر و بردباری، پیام امر به معروف و نهی از منکر، پیام در انس با قرآن و دعا و استغفار، پیام حق الناس، پیام بصيرت و پیام ایثار و فداکاری، پیام شهادت و پیام پیروزی خون بر شمشیر است.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس ما هم ریشه در عاشورای حسینی دارد و این هشت سال دفاع مقدس و بعد از ان در سایر جبهه ها نشان داد که خون بر شمشیر پیروز است.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی ادامه داد: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با یاد عاشورا افتخار آفریدند و عزت و عظمت ملت بزرگ ایران در سایه فرهنگ حماسی عاشورا است.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات