رئیس سازمان بسیج طلاب کشور مطرح کرد:
اگر امروز در میانمار 400 هزار مسلمان دستخوش حوادث قرار گرفته و کشته و اسیر می‌شوند و ما مسلمانان نمی‌توانیم حرفی به جهان کفر بزنیم، به‌خاطر این است که در ماه‌های حرام مردم یمن را به خاک و خون کشیده و صدها نفر را از خانه و کاشانه آواره و به شهادت می‌رسانند.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۸۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: همه مسؤولان، همه قوا و آحاد ملت باید زیر چتر رهبری باشند اگر زیر چتر رهبری باشیم تردید نداشته باشید که از زیر این هم دشواری‌ها عبور خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی در هجدهمین یادواره شهدای شهرستان میاندرود مازندران اظهار کرد: برای دشمن هم ثابت شد که صدام بی‌عقلی و بی‌تدبیری کرد و دستخوش حوادثی قرار گرفت که باید دولتمردان منطقه که به اندازه بچه هم نمی‌فهمند، عاقل باشند.

وی با تأکید بر اینکه کاری که امروز عربستان در یمن کرده و رئیس جمهور بی‌عقل و مجهول‌الهویه آمریکا در سازمان ملل اعلام می‌کنند که ایران باعث و بانی جنگ در  یمن است، تصریح کرد: ایرانی که از تمام مردم مظلوم دفاع می‌کند و امروزه آمریکا چنین نسبتی را به جمهوری اسلامی می‌دهد، ایرانی که مردمانش در نماز جمعه خالصانه دست به سوی خداوند می‌کنند که مردم یمن نجات پیدا کنند اما عربستان تروریست‌پرور که تمام وجودش در خون تپیده شده برای آواره کردن مسلمانان در عالم از هیچ چیز فروگذار نیستند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور اضافه کرد: اگر امروز در میانمار 400 هزار مسلمان دستخوش حوادث قرار گرفته و کشته و اسیر می‌شوند و ما مسلمانان نمی‌توانیم حرفی به جهان کفر بزنیم، به‌خاطر این است که در ماه‌های حرام مردم یمن را به خاک و خون کشیده و صدها نفر را از خانه و کاشانه آواره و به شهادت می‌رسانند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها