استاد دانشگاه امام صادق(ع):

حقوق بشر و دموکراسی اسم مستعار منافع آمریکایی ها است

بوشهرـ استاد دانشگاه امام صادق(ع) گفت: واقعیت آن است که حقوق بشر و دموکراسی اسم مستعار منافع آمریکایی ها است و هر جا منافع شان به خطر بیفتد می گویند حقوق بشر و دموکراسی آسیب دیده است.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۵۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مهدی فیروز کوهی استاد دانشگاه امام صادق(ع) در جمع بازنشستگان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، گفت: پس از اتمام جنگ جهانی اول، اقتصاد آلمان از بین رفت و بنا شد آلمانی ها به مدت ۶۰ سال درآمدشان را به عنوان غرامت به فرانسوی ها و بریتانیایی ها بدهند به همین جهت کسی حوصله کار کردن را نداشت.

وی افزود: در همین شرایط هیتلر به عنوان ابرمردی جا افتاد که تاریخ را نجات می دهد.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه هیتلر به عنوان رهبر آلمان شکل گرفت، تصریح کرد: هیتلر آغاز جنگ جهانی دوم را صادر کرد و گفت آلمان آماده ی فتح جهان است و جهان را فتح کرد.

وی اضافه کرد: قلب قطب قدرت عالم اروپا بود و اروپا را گرفت و شک نکنید اگر اشتباه نکرده بود و به مسکو حمله نمی کرد امروز اروپا آلمانی حرف می زد.

فیروزکوهی با بیان اینکه آمریکایی ها هیتلر را سرجایش نشاندند، اظهار داشت: آمریکایی ها به این بسنده نکردند و موسولینی را سرجایش نشاندند و بعد از آن به سراغ ژاپن رفتند.

وی بیان کرد: آمریکایی ها به ژاپن گقتند تسلیم شوید و آن ها در ۱۳ مرداد ۱۳۲۵ تسلیم شد وفقط درخواست کرد امپراطور از کشور بیرون نکنید چرا که امپراطور نماد هویت ملی ما می باشد.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه آمریکا شرط ژاپن را قبول نکرد‌، اظهار داشت: آمریکا گفت شما باید بی قید و شرط تسلیم شوید و ژاپن تسلیم شده بود.

وی افزود: ۱۵ مرداد هیروشیما بمباران اتمی شد و ۹۸ هزار کشته در یک روز ثبت شد.

فیروزکوهی با بیان اینکه ژاپن در بعد از ظهر ۱۵ مرداد تسلیم شد و امپراطور را نخواست، تصریح کرد: آمریکا گفت کافی نیست و در ۱۷ مرداد ناکزاکی بمباران اتمی شد و ۴۶ هزار کشته دیگر برجای گذاشت.

وی بیان کرد: بر اساس آمار آمریکایی ها، در دو روز ۱۴۴هزار کشته گذاشتند تا تاریخ بشر نشان دهد و جهان مزه ی ایستادن در برابر آمریکای اتمی را بفهمد.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه یک شهید ما به ل تلفات ۵۴ میلیونی جنگ جهانی اول و دوم می ازرد، اذعان کرد: ژاپن ۱۴۴هزار کشته را به دلیل تسلیم بی موقع و حماقت در اعتماد به آمریکا، تقدیم آمریکا کرد.

وی ابراز کرد: آمریکا در سال ۱۳۷۰ شمسی به این باور رسیدند این ده یک کدخدا بیشتر ندارد که ما هستیم و در قالب نسل نوین جهانی نیز جا انداختند.

فیروزکوهی با بیان اینکه آمریکا به فکر این بود که قرن ۲۱ ام را قرن آمریکایی نگه دارند، تصریح کرد: یک پروژه را نوشتند که بر اساس آن پنج قدرت قادر است با ما بجنگد که یکی از آن ها جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: آمریکا در پنج حوزه ی حقوق بشر، دموکراسی تروریسم، هسته ای و سلاح های کشتار جمعی تخاصم خود را با ایران عملیاتی کرد.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه آمریکا تنش های خود را در این پنج حوزه گرم نگه داشته بود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری ابتدای گفت و گو های به اصطلاح مدعی به برجام، فرمودند اگر بهانه هسته ای تمام شود، بهانه حقوق بشری و دموکراسی وجود دارد.

وی بیان کرد: واقعیت آن است که حقوق بشر و دموکراسی اسم مستعار منافع آمریکایی ها است و هر جا منافع شان به خطر بیفتد می گویند حقوق بشر و دموکراسی آسیب دیده است.

فیروزکوهی با بیان اینکه حقوق بشر در میانمار آسیب نمی بیند، تاکید کرد: علت آن است که خانم ساچی مهره ی آمریکا در منطقه می باشد و منافع آمریکا را تامین می کند.

وی بیان کرد: آمریکایی ها به هیچ عنوان کک شان هم درباره ی حقوق بشر نمی گزد و چه جوکی است که دبیر کمیسیون نظارت بر حقوق بشر سازمان ملل با فشار آمریکایی و عربستان سعودی، رژیم کودک کش است.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه ابزار حقوق بشر و دموکراسی یک ابزاری برای دفاع از منافع ملی آمریکایی ها می باشد، تصریح کرد: به همین جهت این دو محور تمامی ناپذیر است و به هیچ عنوان نمی تواند تمام بشود.

وی تاکید کرد: قابل توجه برخی دوستانی که به غلط فریاد علیه آمریکا را افاج گری قلمداد می کردند و دلخوش و خوش بین به برخی لبخند ها، بساطی به نام گفت و گو راه انداختند.

فیروز کوهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر خوش بین نبودن به آمریکا، گفت: بر مقام پاسخ می گفتند عالم سیاست عالم خوش بینی و بدبینی نیست.

وی ابراز کرد: اعتراض دلسوزان انقلاب علیه آمریکا، با انگ دلواپسی پاسخ داده شد و امروز همان آقایان دلواپس ادامه مذاکرات هستند.
استاد دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه آمریکا وارثان قوی ترین ذرات خانه اتمی جهان و قوی ترین ادوار اتمی در سطح جهان هستند، اظهار داشت: اگر آمریکایی ها مدعی مبارزه با سلاح های کشتار جمعی بشوند، چه جوکی می شود!

وی بیان کرد: برخی دوستان ما در حوزه تروریسم فکر کرده اند که می شود با آمریکا مشترکا با آن مبارزه کرد که بسیار کودکانه بود.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) بیان کرد: دوستانی که حوزه تخاصم با تروریسم را در دل همراهی با آمریکا می دانید، به خود آیید که آمریکا هرگز با تروریسم بارزه نخواهد کرد.

وی افزود: از زمانی که داعش ساخته شد اسرائیل است که احساس کاذب امنیت به او دست می دهد ولی او خیال می کند.

فیروزکوهی تاکید کرد: عراق هم همهی حقوق خود را با اراده ی ایران تطبیق می کند.

وی ابراز کرد: خدا لعنت کند دست هایی را که نمی گذارند ملت سیاسی شوند و بصیرت سیاسی داشته باشند و در آستانه ی انتخابات با هیجان های کاذب اجتماعی آرا باطلی جمع شود که نتیجه جز باطل ثمر نخواهد داشت./انتهای پیام

ارسال نظرات