خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

رمز سربلندی ایران اسلامی پیروی از مکتب حسینی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، رمز سربلندی ایران اسلامی را پیروی از مکتب حسینی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۴۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه که در محل بلوار طاقبستان برگزار شد، اظهار داشت: قدرت نیرو های مسلح جمهوری اسلامی در ایام دفاع مقدس و البته در عصر حاضر یک قدرت بازدارنده بی نظیر است.

 

وی ادامه داد:  همین قدرت ایران اسلامی  است که امروز رئیس جمهور ایالات متحده را عصبانی می‌کند و به فرموده رهبر انقلاب - این شخصیت بی نظیر و مرجع عظیم‌الشأن- این سخنان نه از سر قدرت که از سر ضعف و زبونی بیان شد.

 

 آیت الله علما خاطرنشان کرد: وقتی همین توان و ایمان مردم و رزمندگان جمهوری اسلامی با نفوذ در قلب‌های مردم منطقه از عراق گرفته تا سوریه و بحرین و یمن نقشه های استکباری آمریکا و دوستانش را نقش بر آب می‌کند، طبیعی است که ترامپ آنقدر عصبانی باشد و آنچه لایق خودش است را در سازمان ملل بیان کند.

 

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به همزمانی ایام دفاع هفته دفاع مقدس با ماه محرم اظهار داشت: ملت ما دانش آموخته مکتب عاشوراست و دفاع مقدس تجلی این پرورش یافتن است بنابراین تمامی این بروز و نمودهای جمهوری اسلامی و عصبانیت دشمنان برگرفته از روحیه عاشورایی است.

 

آیت الله علما افزود: امروز می‌بینید به پیروی از مکتب سید و شهدا و حرکت در مسیر آن بزرگوار چگونه کشور را در مسیر سربلندی و آزادگی قرار داده است و تاثیر همین مکتب است امروز ایران یک ابرقدرت پاک در منطق است امروز آرزوی خاورمیانه بزرگ برای آمریکا و اسرائیل به گور رفته است.

 

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: همین است که رهبر انقلاب (مدظله العالی)مدام توصیه می‌کند که انقلابی باشید و انقلابی بمانیم چون انقلابی بودن پیروزی و سربلندی مستلزم همین نکته است.

ارسال نظرات