خبرهای داغ:
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و ماه محرم

بیانیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین صادر شد

در بیانیه سپاه امام سجاد(ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز ماعزای سید الشهدا (ع) آمده است: دفاع مقدس ملت ایران گنجینه‌ای ارزشمند و پشتوانه‌ای عظیم برای مصاف تمام عیار مستضعفین علیه مستکبرین و رویارویی جهان اسلام با نظام سلطه و استکبار در اقصی نقاط گیتی است.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۴۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بیانیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و ماه محرم الحرام صادر گردیده است که متن آن به شرح ذیل است:
بسی و یکم شهریور ماه هر سال یادآور طلیعه یکی از تابناک‌ترین و افتخار آمیزترین مقاطع تاریخی در حیات ملت ایران بوده و فرصتی برای بازخوانی چگونگی شکستن تابوی شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌های استکباری برابر قدرت معنویت و اراده انقلابی نسل خمینی (ره) به شمار می‌رود.
با گذشت نزدیک به ۳ دهه از پایان پیروزمندانه دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران برابر جبهه متجاوزین به میهن اسلامی ، آثار و پیامدهای مقاومت حیرت انگیز رزمندگان غیور اسلام امروز در عرصه بسیاری از تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای هویدا شده است به گونه‌ای که تحت تاثیر گسترش نهضت بیداری و مقاومت اسلامی، حامیان صدام جنایتکار و در راس آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی سخت‌ترین شکست‌ها را بویژه در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و نیز اخیراً در صحنه یارگیری برای حمله به سوریه متحمل شده‌اند.
دفاع مقدس ملت ایران گنجینه‌ای ارزشمند و پشتوانه‌ای عظیم برای مصاف تمام عیار مستضعفین علیه مستکبرین و رویارویی جهان اسلام با نظام سلطه و استکبار در اقصی نقاط گیتی است. برغم عملیات روانی جبهه رسانه‌ای سلطه و ارتجاع، حرکت توقف‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جوامع و ملل آزادیخواه و حق طلب، که تحت تاثیر دفاع مقدس ملت ایران شتاب و توسعه یافته است، تقابل راهبردی بین جبهه حق و جبهه باطل در دوران معاصر را در نقطه‌ی سرنوشت‌سازی قرار داده است و بر هم خوردن نظم سیاسی و امنیتی ساخته امریکا و لابی صهیونیستی در جهان به مثابه حقیقتی انکارناپذیر، نوید بخش آینده‌ای امید آفرین برای تحقق حاکمیت مستضعفین بر سرنوشت خویش در پهنه‌ی عالم شده است.
تمسک به فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس نیاز همیشگی جامعه ایران- به ویژه نسل جوان و آینده ساز کشور- برای تداوم راه پر فروغ شهیدان و حماسه سازان انقلاب اسلامی است و جاری بودن روح مقاومت و دفاع مقدس در جامعه ، سرمایه‌‌ای پایان ناپذیری را در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار داده است که طی سالهای اخیر انقلاب اسلامی را در مواجهه با چالش‌ها، بحرانها و مشکلات تحمیلی ناشی از سناریوهای جبهه معاندین نظام به ویژه در عرصه تحریم‌ها و تهدید‌های استکباری به سلامت عبور دهد.
تقارن حلول ماه محرم با هفته پرافتخار دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی و اوج رشادت‌های مدافعان حرم بر غنای بیشتر این ایام نورانی و نیز مجالس مذهبی و هیات های عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) افزوده است، فلذا از همه دستندرکاران هیات ها و دسته جات عزاداری، ادارات و سازمانهای مختلف متولی فرهنگ، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج و آحاد مردم شریف شهرستان قزوین و بخش های تابعه انتظار می رود با تاسی از سبک زندگی حسینی و حماسه کربلا به استقبال محرم رفته و موجبات بهره مندی معنوی اقشار مختلف جامعه اسلامی از جمله قشر جوان و نوجوان را فراهم آورند. ان شاءالله
محرمعلی والدی
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها