خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه:
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ما در مقابل ظلم می‌ایستیم و فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر موجب پیش برندگی ما می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۲۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

سردار بهمن ریحانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  اظهار داشت: برنامه‌های بسیاری به مناسبت فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر در کرمانشاه در نظر گرفته شده است که در این هفته با‌شکوه و عظمت هر چه تمام‌تر برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حرکت امام حسین (ع) براساس امر به معروف نهی از منکر بود، اضافه کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) موضوع آتش به اختیار را مطرح کردند که در واقع یعنی هر کسی به تکلیف خود عمل کند و همان امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) زنده بودن اسلام را براساس قیام عاشورا بیان کردند، افزود: انقلاب اسلامی نیز بر مبنای قیام عاشورا شکل گرفت و این نشان دهنده این است که ما در مقابل ظلم می‌ایستیم و فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر موجب پیش برندگی ما می‌شود.

 

ریحانی تصریح کرد: امروز همه واجبات ما براساس امر و نهی دینی است، امام علی(ع) همه واجبات و خوبی‌های در دین را در مقابل امر و نهی دینی همچون قطره در مقابل آب‌های دنیا می‌داند.

 

این مسؤول با بیان اینکه اقدامات خوبی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمانشاه انجام گرفته است، ادامه داد: امر و نهی دینی برای دفاع از هویت خویش مقابل نقشه‌های دشمنان است.

 

وی اعتقادات محکم را راهکار بسیار مناسبی در مقابل تهدیدات فضای مجازی و تجهیزات دشمن دانست و گفت: امروزه می‌بینیم پرورش جوانانی معتقد بر مبنای آموزه‌های دینی نتیجه پرافتخاری همچون مدافعان حرم دارد و ما براساس الگوگیری از امام حسین(ع) مرعوب نمی‌شویم، حرکت می‌کنیم و پیروز هستیم.

ارسال نظرات