دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران و رهبران آن امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(دام‌ظله) الگوی زنده‌ای از اسلام ناب محمدی را به نمایش گذاشتند که ظلم و ستمگری را نمی‌پذیرد و ملت‌های انقلابی در این راه شهیدانی تقدیم نمودند.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۱۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین أکرم الکعبی عصر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت مدافع حرم «مرتضی حسین پور» در گلزار شهدای  شلمان  گیلان اظهار کرد: شهدا مردان باایمان و مجاهدان بی‌نظیر راه حق و حقیقت هستند.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم گفت: درزمانی که دشمنان در کمین بودند تا پیکر امت اسلام را پاره‌پاره کنند و موجودیت، مقدسات، ارزش‌ها و اصول آن را به نابودی بکشانند شهدا وارد عمل شدند و جلوی آنان ایستادگی کردند.

دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء افزود: مراحل سخت و دشوار آزمایش الهی، در آبدیده شدن جوانان مسلمان در ارتش حق و تربیت آنان نقش مهمی ایفا کرد تا بتوانند مرزبانان مجاهدی باشند که شکوه اسلام را بازگردانده و روح امید را در کالبد آن دمیده و زمینه ظهور مولا و سرورمان امام زمان(عج) را فراهم آورند.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید «مرتضی حسین پور» بیان کرد: این شهید سعادتمند عزیز، همانند همه برادران شهیدش از ایران، عراق و لبنان و همه آزادگان از هر جای عالم، از نخبگان برگزیده‌ای بود که خود را برای میادین فداکاری و صبر آماده ساخته بودند؛ میادینی که امام خمینی(ره) پایه‌هایش را بنا نهاد و طلیعه آن را فراهم کرد.

دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران و رهبران آن امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(دام‌ظله) الگوی زنده‌ای از اسلام ناب محمدی را به نمایش گذاشتند که ظلم و ستمگری را نمی‌پذیرد و ملت‌های انقلابی در این راه شهیدانی تقدیم نمودند و با این عمل، تمامی مرزها و رژیم‌های استعماری را که برای امت اسلام و جوامع آن، تفرقه و چنددستگی و جنگ و درگیری به ارمغان آورده، پشت سر گذاشتند.

وی با تأکید بر این واقعیت که تربیت جوانان مکتبی در وضعیت کنونی جهان اسلام به‌هیچ‌وجه کار آسانی نیست بیان کرد: امت اسلام با خطر فروپاشی از درون توسط ابزار و افرادی روبروست که به‌دروغ به اسلام منسوب شده‌اند.

الکعبی افزود: امروز گروهک‌ها، جماعت‌ها و سازمان‌های تکفیری پدید آمده‌اند که ترس و وحشت را در جوامع امن می‌گسترانند و با استفاده از امکانات اطلاعاتی، نظامی، تسلیحاتی، مالی و سیاسی-بین‌المللی، چهره‌ای سیاه و دروغین از اسلام ارائه می‌دهند که شاخصه بارز آن جنایت، قتل و ریختن خون بی‌گناهان است.

دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان ولی امر مسلمین جهان است و همه مسلمانان با استعانات از فرمایشات معظم له  حاضر می‌شوند و به اذن خداوند متعال پیروزی را به ارمغان می‌آورند.

 شهید مرتضی حسین پور (حسین قمی) ۱۶ مردادماه ۱۳۹۶ در حین عملیات مستشاری در خاک سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

ارسال نظرات