در نخستین روز هفته دفاع مقدس؛

رژه نیروهای مسلح در شهرکرد برگزار شد

همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، رژه باصلابت و نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۰۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، رژه با صلابت و نمایش اقتدار نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولین ارشد استان، اعضای شورای تأمین، فرماندهان نظامی و انتظامی در شهرکرد برگزار شد.

یگان های نظامی و انتظامی در محدوده بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد از میدان آیت الله دهکردی تا چهارراه دولت، مستقر شده و بعد از دستور نظامی و استقرار مدعوین در جایگاه سان و سخنرانی سردار علی محمد اکبری، فرمانده ارشد نظامی استان و قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختیاری، از مقابل کلام الله مجید، تمثال حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری رژه رفتند.

در این روز  یگان های موزیک، پرچم، جانبازان و گردان های منتخب پایور و وظیفه از سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و نیروی انتظامی، گردان های بسیجی بیت المقدس، کوثر، امام حسین(علیه السلام)، جمعیت هلال احمر، یگان های موتوری و محمول از تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و نیروی انتظامی و هلال احمر، حضور داشتند.

اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تا ۷ مهر ادامه دارد.

برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «من انقلابی ام» اجرا می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار