خبرهای داغ:
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی با بیان اینکه دشمن با شگردهای جدید اصل اسلام را نشانه گرفته است، گفت: امروز جامعه دچار منکرهای مدرن شده است.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۹۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و  رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اعلام این مطلب اظهار کرد: باید شیوه های دشمن رصد، شناسایی و با شیوه مناسب با آن برخورد کرد.

 وی با تاکید بر اینکه دشمن در گسترش ضد ارزشها کاملا حساب شده و چند موتوره حرکت می کند، افزود: باید در مقابل این حرکت های استکباری که ریشه در سیاست بیگانگان دارد، ایستاد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه این جریان ها در شبکه های اجتماعی منکر  تولید می کنند ، حمله به اعتقاداتی همچون حج و محرم و عاشورای حسینی را مصداق آن نام برد.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: این جریان ها در ظاهر با جملاتی عوام پسند وارد میدان می شوند اما در حقیقت ریشه های عاشورا را هدف قرار داده اند.

وی تاکید کرد: نگذاریم روضه زدایی، گریه زدایی و روحانی زدایی در جامعه نهادینه شود چراکه این ها جان مایه های  معنویت و تقویت روحیه دیانت مردم هستند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی، جان مایه نهضت حسینی را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: هدف اصلی امام حسین (ع) دگرگونی نظام منکر آفرین و منکر ساز بنی امیه بود.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: امروز در ایران اسلامی نظام عدالت گستر و استکبار ستیز حاکم است.

وی از ولایت فقیه بعنوان بزرگترین معروف نظام نام برد و گفت: نگذاریم موریانه ها در بدنه نظام وارد شوند و این درخت مورد هجمه قرار گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت تقارن هفته دفاع مقدس و محرم اظهار امیدواری کرد با برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در جهت تقویت اهداف نظام گام برداریم.

سردار سید حسن مرتضوی شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر را " نهضت حسینی، امر به معروف، نهی از منکر و ارزشهای انقلاب اسلامی " عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برداشت های متفاوتی از امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وجود دارد، گفت: اصل امر به معروف و نهی از منکر ناظر بر رفتارهای علنی است و هر گونه تجسس غیر مجاز است و مجوز شرعی ندارد.

سردار مرتضوی تاکید کرد: نباید در عمل به امر به معروف و نهی از منکر خلاف این اتفاق بیافتد چراکه ممکن است تبعاتی داشته باشد.

گفتنی است تجمع و راهپیمایی نمادین برای مبازره با منکرات جامعه٬ بعد از نماز جمعه این هفته در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها