خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در سومین شب خاطره حوزه هنری استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس گفت: در جنگ هشت ساله تنها صدام نبود که جنگ را به ما تحمیل کرد بلکه کل استکبار با او همراه بودند.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۶۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، حجت الاسلام محمد علی آل هاشم افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نوزده ماه علیه این نظام نوپا به وسیله ترور و تخریب فعالیت کردند ولی چون دیدند به نتیجه ای نمی رسند تصمیم گرفتند با جنگ مقابل نظام بایستند.

امام جمعه تبریز افزود: در این جنگ نابرابر آمریکا، انگلیس، شوروی، آلمان، فرانسه، اعراب و دیگران سهیم بودند و ما تنها با عراق نمی جنگیدیم.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه هدف آن ها از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار داشت: به لطف خدا یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و این افتخار بزرگی در تاریخ برای ما خواهد بود.

وی اضافه کرد: ما باید از دلاورمردی های رزمندگان دفاع مقدس درس بگیریم و فداکاری های آن ها را همچون ایثارگران نهضت عاشورا زنده نگه داریم.

نماینده ولی فقیه در استان رمز پیروزی در جنگ را وحدت و همدلی نیروهای مسلح عنوان و بیان کرد: در حال حاضر نیز ما با جنگ خطرناکتری از دوران دفاع مقدس روبرو هستیم، جنگی که آرام و بی صدا ما را در سلطه دشمن قرار می دهد.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: باید در زمان حال نیز وحدت و همدلی خود را حفظ کنیم و در کنار آن با بهره مندی از بصیرت انقلابی و پیروی از فرامین فرماندهی کل قوا پیش به سوی آینده ای درخشان حرکت کنیم.

ارسال نظرات